Akcesoria do iPada

W oczekiwaniu na pojawienie się iPada w Polsce, firma iSource już w połowie kwietnia wprowadzi do oferty akcesoria do nowego tabletu Apple - etui, stojaki oraz specjalne nakładki na ekran tabletu.

Regulowany aluminiowy stojak na tablet - ViewStand
Regulowany aluminiowy stojak na tablet - ViewStandmateriały prasowe

Światowa premiera iPada

3 kwietnia na sklepowych półkach wylądował iPad. Jak zawsze w przypadku produktów autorstwa "firmy z jabłkiem" nie zabrakło kolejek i euforii po zakupieniu oczekiwanego gadżetu. Według szacunków analityków udało się sprzedać między 350 a 400 tys. egzemplarzy iPada. Do czerwca Apple powinno sprzedać milion egzemplarzy iPada. Nie znamy na razie daty polskiej premiery. Pierwsze testy iPada

iPad w wersji podstawowej kosztuje 499 dolarów - w najdroższej, 629 dolarówAFP
Kolejka - jak zawsze - była długa, a w San Francisco nie zabrakło młodego fana Apple o imieniu Lyle Haney, który przebrał się za... iPadaAFP
To w sumie niezły symbol USA - mamy chłopaka przebranego za znany produkt, kogoś z kawą Starbucks i osobę jedzącą coś rodem z fast foodaAFP
Oto i pierwszy szczęśliwi nabywcy iPada - opuszczają sklep przy Piątek Alei w blasku fleszy. Szczególnie, jeśli kupili dwa egzemplarza iPadaAFP
Mam! Nie oddam! Moje!AFP
Ciekawe, czy iPad rzeczywiście rozpocznie modę na tabletyAFP
Największe tłumy oczywiście zgromadziły się przed sklepem Apple przy Piątej Alei w Nowym JorkuAFP
Fenomen sprzedażowy produktów Apple to fascynująca sprawa - niewiele produktów jest traktowanych przez klientów w taki sposóbAFP
Connecticut - tutaj także dzielnie czekano na iPada (i znowu kawa Starbucks!)AFP
Pracownicy sklepu Apple w Nowym Jorku przygotowują się do przyjęcia pierwszych gościAFP
Sukces, udało się kupić iPada - wszyscy są zadowoleni, pora na "High Five"AFP
Jak zawsze nie zabrakło fanów, którzy ustawili się w kolejce jeszcze przed premierą, koczując pod oficjalnymi sklepami AppleAFP

W Polsce nie ma oficjalnie iPada, ale na rynek wkraczają nowe dodatki, zaprojektowane specjalnie dla tego produktu. Pionierem wśród producentów akcesoriów dedykowanych tabletowi Apple jest firma Macally, znana jako sojusznik Maków (Mac-ally), zajmujący się projektowaniem i produkcją komputerowych urządzeń peryferyjnych i akcesoriów dla elektronicznych urządzeń konsumenckich, głównie firmy Apple.

Etui MetroClear for iPad ma zapewnić ochronę iPadowi przed zarysowaniami, a przy tym uprzyjemnić i ułatwić użytkowanie. Została ona skonstruowana ze specjalnego materiału, odpornego na pęknięcia i zadrapania.

Kolejnym premierowym etui będzie chromowane etui MetroChrome - jak pisze producent, "reprezentuje ono nowoczesny, miejski styl". Podobnie jak wcześniejsze etui - także to ma chronić iPada przed zadrapaniami i uszkodzeniem.

Sugerowane ceny brutto urządzeń w ofercie iSource

- MetroClear - 99 PLN

- MetroChrome - 99 PLN

INTERIA.PL/informacje prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas