Comarch wdraża w Rosji
Comarch wdrożył system lojalnościowy w największej rosyjskiej sieci hipermarketów Perekriostok i Pyaterochka zrzeszającej wraz z partnerami ponad 1000 punktów sprzedaży.
- Cieszymy się, że to właśnie Comarch dostarcza rozwiązania, które postrzegane są, jako rewolucja na rynku rosyjskim. Od roku prowadzimy intensywną kampanię informacyjną na rynkach wschodnich w zakresie nowoczesnych technik wsparcia sprzedaży. Jej skuteczności dowodzą podpisane kontrakty i pomyślnie zakończone wdrożenia. Udało nam się przekonać duże sieci do technologii, która sprawdza się na rozwiniętych rynkach zachodnich, a sukcesy odnoszone przez kolejne projekty budują bardzo pozytywny wizerunek rozwiązań Comarch w świadomości rosyjskich przedsiębiorców. To pozwala myśleć o następnych dużych kontraktach na tym rynku. Z pewnością to jeszcze nie ostatnie wdrożenie w tym rejonie - mówi Paweł Przewięźlikowski, Wiceprezes Comarch.
Warty 5 milionów złotych kontrakt dotyczył wdrożenia systemu Comarch Loyalty Management uzupełnionego o usługi doradcze i asystę techniczną. To kolejny duży kontrakt na system lojalnościowy zdobyty przez Comarch w Rosji.
PG