Nie nadążamy za komputerami

W Wielkiej Brytanii średnio jeden na siedmiu pracowników biurowych nie potrafi sam włączyć i wyłączyć swojego komputera ? wynika z najnowszych badań City & Guilds.Niska znajomość nowych technologii sprawia, że co piąty pracownik korzysta z pomocy kolegów przy zapisywaniu lub drukowaniu dokumentów, czy np. tworzeniu tabel. Z powodu słabej znajomości obsługi komputera pracowników, brytyjskie firmy wydają rocznie średnio 49 tys. funtów na zlecanie niektórych, nawet stosunkowo prostych prac na zewnątrz

article cover
INTERIA.PL

W opinii rzecznika City & Guilds, Paula McCloskey?a solidne doświadczenie IT powinno się stać warunkiem wstępnym przy poszukiwaniu nowych pracowników, gdyż stanowi ono podstawę dla dalszego rozwoju pracownika.

(4D)

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas