NOWOŚĆ - kalkulator kampanii w HealthTV

Admotion – właściciel największej sieci Digital OOH w placówkach medycznych - wprowadził nowe narzędzie do planowania kampanii.

Placówka medyczna to wartościowe miejsce dla szerokiego grona reklamodawców. Właśnie tam mamy gwarancję stałego i wysokiego przepływu osób oraz bezpośredniego kontaktu z odbiorcą, który dysponuje akurat wolnym czasem a jego uwagi nie absorbują inne elementy.

Przez wiele lat na rynku brakowało medium, które dawałoby możliwość dotarcia do ludzi oczekujących każdego dnia w kolejkach do lekarza. Dotychczas firmy były skazane na reklamę w mediach tradycyjnych oraz Internecie. W przypadku firm farmaceutycznych za działalność w placówkach medycznych odpowiadali w głównej mierze lokalni przedstawiciele handlowi, którzy bardziej skupiali się na nawiązywaniu relacji z lekarzami aniżeli bezpośrednio z Pacjentami.

W ostatnich latach pojawiła się nowa możliwość - wykorzystanie zdalnie zarządzanych ekranów, czyli systemu Digital Signage i telewizji konsumenckich dedykowanych poszczególnym branżom.

Produkty, takie jak ogólnopolska HealthTV stanowią narzędzia, dzięki którym możliwe staje się połączenie interesów szerokiego grona reklamodawców, właścicieli sieci medycznych oraz samych pacjentów. Kluczem w tym wypadku jest zawartość wyświetlanej pętli programowej, która musi być dopasowana do miejsca i czasu oraz stanowić wartość dodaną dla odbiorców.

Digital Signage, jak wskazuje sama nazwa, to przekaz, którego siłą jest efekt wizualny. Realizowane kampanie pozbawione są dźwięku, co jest dobrym rozwiązaniem dla producentów leków OTC, ponieważ w tym wypadku nie pojawia się niewdzięczny temat obowiązkowego komunikatu głosowego. Oczywiście Prawo Farmaceutyczne określa bardzo szczegółowo warunki, które musi spełniać reklama, ustanawiając w tym zakresie szereg zakazów, nakazów, ograniczeń - formułka jest tylko jedną z nich. 

Reklama produktu leczniczego może być prowadzona wyłącznie przez podmiot odpowiedzialny lub na jego zlecenie. Zapis ten powoduje, iż zdecydowanie bezpieczniejszym rozwiązaniem dla firm farmaceutycznych jest złożenie zamówienia bezpośrednio u właścicieli danego medium takich jak Admotion (link do strony), aniżeli korzystanie z pośrednictwa w postaci brokerów mediowych.

Wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom Klientów, właściciel sieci nośników wprowadził kalkulator kampanii pozwalający w łatwy i intuicyjny sposób określić podstawowe parametry kampanii i natychmiast sprawdzić jej zasięg.

Każdy reklamodawca, bez względu na to jaki produkt bądź usługę oferuje, może dotrzeć do interesującej go grupy docelowej (np. mężczyzn, kobiet, przedsiębiorców, osób powyżej 65 roku życia, studentów, matek z dziećmi).

Czytaj więcej na:

.
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy