Nowy serwer Fujitsu Siemens
PRIMERGY B120 to nowy serwer Fujitsu Siemens Computers oparty na procesorze INTEL. Firma wciąż wprowadza na rynek nowe rozwiązania Business Critical Computing, tym razem jest to RemoteView V3.0 które jest składnikiem zarządzania serwerem na odległość. RemoteView V3.0 jeszcze bardziej poprawia niezawodność serwerów PRIMERGY, w tym także PRIMERGY B120.
Zarówno PRIMERGY B120, jak i RemoteView V3.0 są łatwe w użyciu i instalacji, jednocześnie wypadają rewelacyjnie w porównaniach ceny do wydajności. Są to cechy dzięki którym urządzenia te stają się dostępne dla każdego przedsiębiorstwa.
Kluczową korzyścią jakie niesie za sobą PRIMERGY B120 jest jego ela-styczność. Dotyczy to małych i średnich przedsiębiorstw które mogą po-większyć ilość miejsca na dyskach serwerów oraz wielkość pamięci tak by dorównać rosnącym wymaganiom biznesu.
PRIMERGY B120 jest sprzedawany w opcjach z procesorem Pentium II 866, 933 MHz lub 1 GHz, a wszystkie na szynie 133 MHz. B120 wypo-sażono w cztery sloty PCI, które pozwalają na podłączenie serwera do zewnętrznych podsystemów. Tablica połączeń hot-plug (procesora cen-tralnego z połączeniami peryferyjnymi) dla urządzeń SCSI ułatwia szyb-kie i łatwe aktualizowanie systemu hot-plug używającego kontrolerów RAID. Serwer może obsłużyć do 144 GB pojemności wewnętrznego twardego dysku plus dodatkowo zewnętrzne dostępne napędy.
Wszystkie elementy serwera są wysokiej jakości, zapewniają niezawodne działanie non-stop.
RemoteView V3.0 umożliwia konfigurowanie, instalowanie, monitorowa-nie i aktualizowanie serwerów PRIMERGY na odległość. W opcji, Remo-teView może zawierać RemoteView Service Board który działa jak sa-modzielny system wewnątrz serwera.
Zawiera on w sobie swój własny system operacyjny, serwer sieciowy, agenta SNMP, panel użytkownika, dopływ energii oraz funkcję przkazu ostrzeżeń. To oznacza, że serwer może być administrowany z odległości nawet wtedy gdy nastąpi awaria systemu lub gdy jakiś z elementów sprzętowych popsuje się.
RemoteView V3.0 szybko rozpoznaje i diagnozuje błędy lub uszkodzenia serwera, co pozwala zdalnie utrzymać i nawet wybrać zamienną część do odpowiedniego elementu serwera. Zdalne zarządzanie redukuje po-trzebę wzywania kosztownego i czasochłonnego serwisu, w rezultacie krócej trwa awaria serwera oraz zmniejszają się koszty serwisu, czyli to co jest najważniejsze w każdym biznesie w erze e-biznesu.