Światowa premiera iPada

Dokładnie 3 kwietnia na sklepowych półkach wylądował iPad - zapowiedziany w styczniu tablet Apple. Jak zawsze w przypadku produktów autorstwa "firmy z jabłkiem" nie zabrakło kolejek i euforii po zakupieniu oczekiwanego gadżetu.

Nowy Jork, pierwszy dzień sprzedaży iPada. Niektórzy kupili dwa egzemplarze tableta Apple
Nowy Jork, pierwszy dzień sprzedaży iPada. Niektórzy kupili dwa egzemplarze tableta AppleAFP

Światowa premiera iPada

3 kwietnia na sklepowych półkach wylądował iPad. Jak zawsze w przypadku produktów autorstwa "firmy z jabłkiem" nie zabrakło kolejek i euforii po zakupieniu oczekiwanego gadżetu. Według szacunków analityków udało się sprzedać między 350 a 400 tys. egzemplarzy iPada. Do czerwca Apple powinno sprzedać milion egzemplarzy iPada. Nie znamy na razie daty polskiej premiery. Pierwsze testy iPada

iPad w wersji podstawowej kosztuje 499 dolarów - w najdroższej, 629 dolarówAFP
Kolejka - jak zawsze - była długa, a w San Francisco nie zabrakło młodego fana Apple o imieniu Lyle Haney, który przebrał się za... iPadaAFP
To w sumie niezły symbol USA - mamy chłopaka przebranego za znany produkt, kogoś z kawą Starbucks i osobę jedzącą coś rodem z fast foodaAFP
Oto i pierwszy szczęśliwi nabywcy iPada - opuszczają sklep przy Piątek Alei w blasku fleszy. Szczególnie, jeśli kupili dwa egzemplarza iPadaAFP
Mam! Nie oddam! Moje!AFP
Ciekawe, czy iPad rzeczywiście rozpocznie modę na tabletyAFP
Największe tłumy oczywiście zgromadziły się przed sklepem Apple przy Piątej Alei w Nowym JorkuAFP
Fenomen sprzedażowy produktów Apple to fascynująca sprawa - niewiele produktów jest traktowanych przez klientów w taki sposóbAFP
Connecticut - tutaj także dzielnie czekano na iPada (i znowu kawa Starbucks!)AFP
Pracownicy sklepu Apple w Nowym Jorku przygotowują się do przyjęcia pierwszych gościAFP
Sukces, udało się kupić iPada - wszyscy są zadowoleni, pora na "High Five"AFP
Jak zawsze nie zabrakło fanów, którzy ustawili się w kolejce jeszcze przed premierą, koczując pod oficjalnymi sklepami AppleAFP

Począwszy od koczujących w nocy fanów Apple, przez pełnych entuzjazmu świeżo upieczonych właścicieli iPada, na dzieciach przebierających się za iPady kończąc - premiera nowego urządzenia Apple, jak zawsze, wywołała wiele emocji w Stanach Zjednoczonych.

Twórcom iPoda udało się sprzedać - według szacunków analityków - między 350 a 400 tys. egzemplarzy iPada. Można to uznać za sukces i porównać z premierą iPhone'a w 2007 roku. Kultowy telefon Apple potrzebował 74 dni, aby osiągnąć pułap 1 mln egzemplarzy.

- Pierwsze sprzedane 300 tys. egzemplarzy nie stanowiło wyzwania - podsumował Yair Reiner, analityk z firmy Oppenheimer & Co w rozmowie z Reuters. - Następne 10 mln będzie o wiele trudniejsze - dodał. Do czerwca Apple powinno sprzedać milion egzemplarzy iPada.

Na razie nie wiemy, kiedy iPad trafi oficjalnie do Polski. Nie znamy także ceny oraz dystrybutora.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas