Światowa premiera iPada
Dokładnie 3 kwietnia na sklepowych półkach wylądował iPad - zapowiedziany w styczniu tablet Apple. Jak zawsze w przypadku produktów autorstwa "firmy z jabłkiem" nie zabrakło kolejek i euforii po zakupieniu oczekiwanego gadżetu.
Światowa premiera iPada
3 kwietnia na sklepowych półkach wylądował iPad. Jak zawsze w przypadku produktów autorstwa "firmy z jabłkiem" nie zabrakło kolejek i euforii po zakupieniu oczekiwanego gadżetu. Według szacunków analityków udało się sprzedać między 350 a 400 tys. egzemplarzy iPada. Do czerwca Apple powinno sprzedać milion egzemplarzy iPada. Nie znamy na razie daty polskiej premiery. Pierwsze testy iPada
Począwszy od koczujących w nocy fanów Apple, przez pełnych entuzjazmu świeżo upieczonych właścicieli iPada, na dzieciach przebierających się za iPady kończąc - premiera nowego urządzenia Apple, jak zawsze, wywołała wiele emocji w Stanach Zjednoczonych.
Twórcom iPoda udało się sprzedać - według szacunków analityków - między 350 a 400 tys. egzemplarzy iPada. Można to uznać za sukces i porównać z premierą iPhone'a w 2007 roku. Kultowy telefon Apple potrzebował 74 dni, aby osiągnąć pułap 1 mln egzemplarzy.
- Pierwsze sprzedane 300 tys. egzemplarzy nie stanowiło wyzwania - podsumował Yair Reiner, analityk z firmy Oppenheimer & Co w rozmowie z Reuters. - Następne 10 mln będzie o wiele trudniejsze - dodał. Do czerwca Apple powinno sprzedać milion egzemplarzy iPada.
Na razie nie wiemy, kiedy iPad trafi oficjalnie do Polski. Nie znamy także ceny oraz dystrybutora.