Światowa premiera iPada

Dokładnie 3 kwietnia na sklepowych półkach wylądował iPad - zapowiedziany w styczniu tablet Apple. Jak zawsze w przypadku produktów autorstwa "firmy z jabłkiem" nie zabrakło kolejek i euforii po zakupieniu oczekiwanego gadżetu.

Nowy Jork, pierwszy dzień sprzedaży iPada. Niektórzy kupili dwa egzemplarze tableta Apple
Nowy Jork, pierwszy dzień sprzedaży iPada. Niektórzy kupili dwa egzemplarze tableta AppleAFP

Twórcom iPoda udało się sprzedać - według szacunków analityków - między 350 a 400 tys. egzemplarzy iPada. Można to uznać za sukces i porównać z premierą iPhone'a w 2007 roku. Kultowy telefon Apple potrzebował 74 dni, aby osiągnąć pułap 1 mln egzemplarzy.

- Pierwsze sprzedane 300 tys. egzemplarzy nie stanowiło wyzwania - podsumował Yair Reiner, analityk z firmy Oppenheimer & Co w rozmowie z Reuters. - Następne 10 mln będzie o wiele trudniejsze - dodał. Do czerwca Apple powinno sprzedać milion egzemplarzy iPada.

Na razie nie wiemy, kiedy iPad trafi oficjalnie do Polski. Nie znamy także ceny oraz dystrybutora.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas