Wsparcie techniczne w USA - Apple najlepszy

Kto proponuje najlepsze wsparcie techniczne w dziedzinie komputerów w Stanach Zjednoczonych? Stowarzyszenie konsumentów Consumer Reports przeprowadziło ankietę i przepytało 7000 użytkowników PC i laptopów. Rezultaty, podane przez stronę Slashgear.com, pokazują znaczne różnice.

Użytkownicy Apple wydają się najbardziej zadowoleni, ponieważ firma otrzymała średnią ocenę 87/100 dla PC i 86/100 dla laptopów.

Zadowolenie jest maksymalne dla jakości wysłuchania o problemach, rozwiązywania ich oraz kompetencji ekip. Ponadto kalifornijski producent poprawił swoje osiągi sprzed roku, ponieważ poprzednie badanie pokazywało średnią dla PC 81/100 i 84/100 dla laptopów. Rezultaty pokazują, że jest jeszcze co naprawiać. W dziedzinie laptopów Lenovo zajmuje drugie miejsce ze wskaźnikiem zadowolenia 63/100 (61 podczas poprzedniego badania), badani ocenili rozwiązywanie problemów na ocenę średnią.

Toshiba zajmuje trzecie miejsce z średnią 60 proc., za nim następuje Dell, który osiągnął słabą średnią 56 proc. (stracił cztery punkty od ostatniego badania). HP na próżno jest liderem w dziedzinie laptopów, jego wsparcie techniczne osiąga 53 proc.. Acer zamyka peleton z bardzo słabym wskaźnikiem zadowolenia, 39/100 (źle oceniono rozwiązywanie problemów). Średni rezultat, który można tłumaczyć przez wsparcie techniczne, które jest zbyt mało rozbudowane w porównaniu ze wskaźnikiem wzrostu producenta, który dzisiaj jest na trzecim miejscu na światowym rynku.

Reklama

W kategorii PC Dell znajduje się na drugim miejscu za Apple, ale ze średnią tylko 55/100, czyli 32 punkty mniej niż firma z jabłkiem! HP ma brązowy medal z wynikiem 53/100 (50 w ubiegłym roku) i Acer znowu na końcu z bardzo słabym 39/100.

PCArena.pl
Dowiedz się więcej na temat: Apple | USA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy