Wsparcie techniczne w USA - Apple najlepszy
Kto proponuje najlepsze wsparcie techniczne w dziedzinie komputerów w Stanach Zjednoczonych? Stowarzyszenie konsumentów Consumer Reports przeprowadziło ankietę i przepytało 7000 użytkowników PC i laptopów. Rezultaty, podane przez stronę Slashgear.com, pokazują znaczne różnice.
Toshiba zajmuje trzecie miejsce z średnią 60 proc., za nim następuje Dell, który osiągnął słabą średnią 56 proc. (stracił cztery punkty od ostatniego badania). HP na próżno jest liderem w dziedzinie laptopów, jego wsparcie techniczne osiąga 53 proc.. Acer zamyka peleton z bardzo słabym wskaźnikiem zadowolenia, 39/100 (źle oceniono rozwiązywanie problemów). Średni rezultat, który można tłumaczyć przez wsparcie techniczne, które jest zbyt mało rozbudowane w porównaniu ze wskaźnikiem wzrostu producenta, który dzisiaj jest na trzecim miejscu na światowym rynku.
W kategorii PC Dell znajduje się na drugim miejscu za Apple, ale ze średnią tylko 55/100, czyli 32 punkty mniej niż firma z jabłkiem! HP ma brązowy medal z wynikiem 53/100 (50 w ubiegłym roku) i Acer znowu na końcu z bardzo słabym 39/100.