Czy infolinia jest płatna? Sprawdzamy cenniki Plus, Orange, Play i T-Mobile

Wysoki rachunek, problem z siecią, dziwne SMSy - to najczęstsze powody, dla których kontaktujemy się z infolinią naszego operatora komórkowego. Zwykle niesie to za sobą niewielkie koszty, a na początku musimy jeszcze znaleźć odpowiedni numer (zdarza się, że na stronie jest ich naprawdę sporo i trudno wybrać).

Numery na infolinię i dokładne cenniki dla połączeń z Orange, Play, Plus i T-Mobile
Numery na infolinię i dokładne cenniki dla połączeń z Orange, Play, Plus i T-Mobile123RF/PICSEL

Czy infolinia jest płatna? Sprawdzamy cenniki

Poszczególne firmy telekomunikacyjne oferują zwykle kilka sposobów kontaktu z konsultantami. Jedną z najbardziej popularnych jest wciąż telefon na infolinię operatora, gdzie chcemy uzyskać odpowiedzi na nurtujące nas pytania i problemy. Większość operatorów w Polsce za taką pomoc nalicza sobie jednak opłatę, najczęściej koszt standardowego połączenia w naszej taryfie. 

Poniżej przedstawiamy dokładne cenniki i numery infolinii największych polskich sieci komórkowych.

Numer na infolinię Orange. Czy jest płatna?

Pomoc konsultantów Orange otrzymamy pod numerem  *100 lub 510 100 100.
Pomoc konsultantów Orange otrzymamy pod numerem *100 lub 510 100 100.East News

Numer kontaktowy, który połączy nas z konsultantem infolinii sieci Orange to *100 lub 510 100 100. Klienci biznesowi uzyskają pomoc pod numerami *600 lub 510 600 600. 

Od początku marca Orange zdecydowało się na niespodziewany krok i zrezygnowało z pobierania opłat za wybranie numeru własnej infolinii. Korzystne zmiany obejmują również użytkowników Orange na kartę i sieci nju mobile, którzy z konsultantem mogą połączyć się pod numerami *610 lub 690 610 610. 

Numer na infolinię Plusa. Czy trzeba płacić?

Numer na całodobową infolinię Plusa to 601 102 601.
Numer na całodobową infolinię Plusa to 601 102 601.East News

Klienci Plusa skontaktują się z konsultantem, dzwoniąc pod numer 601 102 601. Pomoc jest dostępna przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, a jeden numer obowiązuje dla wszystkich taryf. Inaczej jest z kosztem połączenia, który zależy od czasu trwania i właśnie taryfy, w której zarejestrowany jest nasz numer. W zależności od wybranego abonamentu lub pakietu lista dokładnych cen połączenia z infolinią Plusa prezentuje się następująco:

  • 0,29 zł za minutę w przypadku taryf abonamentowych Plush ABO 3, Plus Stacjonarny 2 oraz Plus, a także taryf Mix X, Prosto na Kartę, Plush Internet;
  • 0,29 zł za minutę w przypadku taryf dla firm: Plus dla Firm, Plus Stacjonarny dla Firm 2, Nowy Biznes Plus II, Nowa Krajowa dla Firm I;
  • 0,35 zł za minutę w przypadku taryfy Plus Elastyczna na Kartę;
  • 0,49 zł za minutę w przypadku taryfy M2M (dla firm);
  • 0,81 zł za minutę w przypadku taryf Plus Internet dla Firm, Nowy iPlus Biznes;
  • 0,81 zł za minutę w przypadku taryfy Plus Internet.

Za połączenie z infolinią Plusa nie zapłacą klienci, którzy korzystają z usługi nielimitowanych połączeń. Abonenci innych firm telekomunikacyjnych za połączenie z konsultantem Plus zapłacą zgodnie ze swoimi taryfami.

Czy infolinia Play jest płatna? Numer do operatora

Z konsultantem Play skontaktujesz się pod numerem 790 500 500 (*500) lub 790 666 666 (*600).
Z konsultantem Play skontaktujesz się pod numerem 790 500 500 (*500) lub 790 666 666 (*600).East News

Infolinia Play jest płatna dla tych, którzy nie mają darmowych połączeń do Play, co w praktyce nie zdarza się zbyt często. Większość ofert tego operatora przewiduje nielimitowane rozmowy z użytkownikami tej samej sieci. Z infolinią Play klienci indywidualnie skontaktują się pod numerem 790 500 500 lub wybierając *500. Alternatywny numer na infolinię to 790 666 666, który obsługuje również *666. Klienci biznesowi pomoc uzyskają pod numerem 790 600 600 lub wybierając *600 z numeru obsługiwanego przez Play.

Jak prezentuje się dokładny cennik połączeń z infolinią Play dla poszczególnych taryf?

  • 0,29 w taryfach abonamentowych (m.in. Solo S II, Solo M 5G, Solo L 5G, Solo Homebox 5G, Grupa S II, Grupa M 5G, Grupa L 5G, Grupa Homebox 5G);
  • 0,29 za minutę, ale nie więcej niż 1,99 zł za całe połączenie w FORMUŁA RODZINA 4.0, FORMUŁA RODZINA 4.0+, FORMUŁA RODZINA EUROPA;
  • 0,29 zł za minutę, ale nie więcej niż 1 zł za całe połączenie w FORMUŁA, FORMUŁA 4.0 S, FORMUŁA 4.0, FORMUŁA S, FORMUŁA M, FORMUŁA L;
  • 0,29 zł, ale nie więcej niż 1,99 zł za całe połączenie w następujących taryfach: Play Online na Kartę 4G LTE 1 zł, Play Online na Kartę 4G LTE 9 zł, Play Online na Kartę 4G LTE 19 zł;
  • 0,29 zł, ale nie więcej niż 1,50 zł za całe połączenie w innych ofertach na kartę: Formuła MINI MAX na Kartę, Nowy Play na Kartę, Play Fresh, Play na Kartę Rok Ważności Konta;
  • 0,29 zł w ofertach Play na kartę 2.1, Play na kartę PL 2.1;
  • 0,29 zł w ofertach abonamentowych internetu bezprzewodowego (Internet Elastyczny, Play Internet S, Play Internet L, Play Internet XL, Play Internet, Play Internet 5G, Play Internet XL 5G);
  • 1,99 zł w Formułach Play na Kartę;
  • 1,50 zł w ofertach Play Energy na Kartę, Play na kartę 2.0 5 zł, Play na kartę 2.0, Play na kartę 2.0 7 zł MNP;
  • 1,00 zł lub maksymalnie 1,85 zł w ofercie Play Online;
  • 0,29 zł w ofertach MIX: FORMUŁA MIX (od 22.12.2014), NOWA FORMUŁA MIX, MIX EXTRA GB;
  • 1 zł bez względu na czas trwania połączenia w taryfach MIX: Play MIXtura, Play MIXtura II, Play MIXtura III, FORMUŁA MIX (umowy zawarte do 21.12.2014);
  • 1 zł w pozostałych ofertach przy umowach zawartych do 21.12.2014.

Połączenia dla klientów biznesowych bez względu na czas jego trwania będzie kosztować 1,85 zł. Bezpłatną metodą kontaktu z Centrum Obsługi Klienta jest czat w aplikacji Play24.

Infolinia T-Mobile. Czy trzeba płacić?

Klienci indywidualnie T-Mobile skontaktują się z infolinią dzwoniąc na  602 900 000.
Klienci indywidualnie T-Mobile skontaktują się z infolinią dzwoniąc na 602 900 000.East News

Jeżeli jesteś klientem indywidualnym T-Mobile i chcesz skontaktować się z infolinią, wybierz numer 602 900 000. Oddzielna linia została przewidziana dla klientów biznesowych, którzy swoje problemy powinni zgłaszać pod numerem 604 604 604. Osoby korzystające z Mixa lub T-Mobile na kartę mogą skontaktować się z konsultantem, wybierając na klawiaturze kod *9602.

Koszt za minutę połączenia z infolinią T-Mobile, tak jak u większości operatorów zależy od czasu trwania i taryfy:

  • 0,30 zł dla taryf T, T Data, Rodzina 60, Rodzina 110, Rodzina 140, Rodzina 170, Rodzina 210, Rodzina 330, Rodzina 80, Mixera 50, Mix na liczbę doładowań (Mix 50);
  • 0,39 zł dla taryf Rodzina 20, Rodzina 40, Mix na liczbę doładowań (Mix 25), Mixera 25;
  • 0,49 zł dla taryf GO!, Frii, Frii Mix, Nowy Tak Tak FON, FON w Mix na czas;
  • 0,77 zł dla taryfy Blueconnect starter.

Inne sposoby na uzyskanie pomocy od Biura Obsługi Klienta T-Mobile to czat na stronie internetowej operatora, a także możliwość przesłania wiadomości za pomocą aplikacji Mój T-Mobile. Możemy również zostawić numer z prośbą o kontakt ze strony konsultanta.

Czytaj także:

Przynoszą słodycze i papierosy. Ukraińcy opłakują swoich zmarłychAFP
INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas