Meizu M1 - sto tysięcy sztuk w minutę
Firma Meizu potrzebowała zaledwie minutę, aby sprzedać 100 000 sztuk nowego smartfona M1.

Za tak dobrym wynikiem stoi przede wszystkim strategia, jaką od pewnego czasu stosują chiński producenci. Polega ona na tym, że w opcji przedsprzedaży pojawia się ograniczona liczna egzemplarzy danego modelu - w tym przypadku 100 tys. Osoby zainteresowane doskonale wiedzą, kiedy rusza sprzedaż, więc nawet taka liczba znika w oszałamiającym tempie.
Ogromną rolę odgrywa również stosunek jakości do ceny. W przypadku smartfona Meizu M1 za równowartość 97 dol. (cena w przedsprzedaży) otrzymujemy: 5-calowy ekran HD, czterordzeniowy układ MediaTek, aparat 13 Mpix, 1 GB pamięci RAM i baterię 2500 mAh. Tak wyposażone urządzenie kosztowałoby w Polsce około 1000 zł.