Operatorzy w USA zmieniają strategię odnośnie płatności oraz dostępu do sieci

Operatorzy w USA zobowiązali się do łagodniejszego traktowania opóźnionych płatności oraz rozluźnienia praktyk rozliczeniowych. Mają oni także zapewnić użytkownikom stabilne połączenie z siecią.

Operatorzy w USA walczą z COVID-19
Operatorzy w USA walczą z COVID-19AFP

Ajit Pai, prezes FCC opublikował list zachęcający dostawców usług szerokopasmowych oraz telefonicznych do stworzenia sojuszu pozwalający zwiększyć komfort klientów. Warunki wymagają, aby firmy zobowiązały się do utrzymania aktywnych usług dla użytkowników indywidualnych oraz małych firm, a także zniosły opłaty za opóźnienia w płatnościach.

Na ten moment na podobny proceder zgodziło się około 90 firm. Zobowiązanie zostało nazwane jako "Keep Americans Connected".

Każdy z amerykańskich operatorów zachęca swoich klientów do korzystania z portali internetowych oraz aplikacji w celu dokonywania zakupów, a także skorzystania z obsługi klienta.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas