Spotify chwali się liczbą abonentów
Spotify poinformowało o swoich wynikach w kontekście liczby abonentów. Firma pochwaliła się również dużym przejęciem marki odpowiadającej za podcasty.

Pod koniec 2019 roku Spotify osiągnęło liczbę 124 milionów subskrybentów abonamentu Premium. To o 29 procent więcej niż w 2018 roku. To jednocześnie najlepszy kwartał Spotify w historii. Dla porównania, w czerwcu 2019 roku Apple potwierdziło, iż za usługę Music płaci 60 milionów osób. Amazon Music dotarł z kolei do wyniki 55 milionów aktywnych użytkowników.
Spotify ogłosiło także, iż zdecydowało się przejąć markę The Ringer - jedną z największych organizacji zajmujących się wiadomościami sportowymi i popkulturowymi. Wszystko to w celu dalszego rozwoju podcastów. Transakcja ma zostać sfinalizowana przed kwietniem bieżącego roku.
Włodarze nie ujawnili kwoty, którą zapłacili za fuzję obu marek.