Spotify chwali się liczbą abonentów

Spotify poinformowało o swoich wynikach w kontekście liczby abonentów. Firma pochwaliła się również dużym przejęciem marki odpowiadającej za podcasty.

Spotify
Spotify123RF/PICSEL

Pod koniec 2019 roku Spotify osiągnęło liczbę 124 milionów subskrybentów abonamentu Premium. To o 29 procent więcej niż w 2018 roku. To jednocześnie najlepszy kwartał Spotify w historii. Dla porównania, w czerwcu 2019 roku Apple potwierdziło, iż za usługę Music płaci 60 milionów osób. Amazon Music dotarł z kolei do wyniki 55 milionów aktywnych użytkowników.

Spotify ogłosiło także, iż zdecydowało się przejąć markę The Ringer - jedną z największych organizacji zajmujących się wiadomościami sportowymi i popkulturowymi. Wszystko to w celu dalszego rozwoju podcastów. Transakcja ma zostać sfinalizowana przed kwietniem bieżącego roku.

Włodarze nie ujawnili kwoty, którą zapłacili za fuzję obu marek.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas