Święta 2014 - Apple miażdży konkurencję

Aż 51,3 proc. urządzeń mobilnych aktywowanych w okresie świątecznym miało na obudowie logo Apple – czytamy na łamach serwisu Phone Arena.

Popularność tabletów powoli maleje
Popularność tabletów powoli malejeAFP

Badaniami objęto okres od 19 do 25 grudnia bieżącego roku. Okazuje się, że 51,3 proc. urządzeń aktywowanych w tym czasie zostało wyprodukowanych przez Apple. Na drugim miejscu z wynikiem 17,7 uplasował się Samsung. Ciekawe, że trzecia była Nokia (5,8 proc.) a czwarte LG (1,4 proc.).

13 proc. spośród wszystkich aktywowanych smartfonów miało ekran większy od 5 cali. Rok wcześniej było ich zaledwie 4 proc. Mniejszą popularnością cieszyły się tablety - 11 proc., przy 17 proc. z roku ubiegłego.

Rekordową liczbą aktywacji może poszczycić się oczywiście iPhone 6. Jego większy brat - iPhone 6 Plus - znalazł się w pierwszej piątce najpopularniejszych urządzeń.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas