Telefonia komórkowa Halo Polsat wchodzi na rynek

Platforma satelitarna Cyfrowy Polsat będzie świadczyć usługi telekomunikacyjne pod marką Halo Polsat. Cyfrowy Polsat jako kolejny wirtualny operator wystartuje już na jesieni br.

article cover
AFP

- Od początku dążyliśmy do tego, aby nasza marka telekomunikacyjna jasno i precyzyjnie komunikowała swoje przeznaczenie biznesowe, będąc jednocześnie spójną z wizerunkiem Cyfrowego Polsatu. Uważam, że wybrane logo pozwoliło nam połączyć te dwa założenia. Teraz pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że marka Halo Polsat zostanie przychylnie przyjęta przez użytkowników. - mówi Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu.

Oferta Halo Polsat dostępna będzie w opcji z abonamentem i pre-paid. Naturalną grupą docelową usług telekomunikacyjnych Cyfrowego Polsatu będą abonenci platformy. Niemniej jednak operator będzie kierował swoją ofertę do masowego odbiorcy. Doświadczenie firmy w sektorze telewizyjnym pozwoli jej zaproponować abonentom atrakcyjne treści i aplikacje dostępne za pośrednictwem telefonów komórkowych. Wiele dodatkowych możliwości, mających na celu usprawnienie obsługi klienta, będzie dawało abonentowi posiadanie podwójnej oferty Cyfrowego Polsatu.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas