Telefonia komórkowa Halo Polsat wchodzi na rynek
Platforma satelitarna Cyfrowy Polsat będzie świadczyć usługi telekomunikacyjne pod marką Halo Polsat. Cyfrowy Polsat jako kolejny wirtualny operator wystartuje już na jesieni br.

Platforma wybrała model pełnego MVNO. Swoje usługi świadczyć będzie w oparciu o sieć radiową Era, natomiast zaprojektowała własną sieć telekomunikacyjną i będzie działać w oparciu o: własny kod dostępu PL12, własne punkty styku, umowy interconnectowe podpisane ze wszystkimi graczami obecnymi na rynku polskim i sto kilkadziesiąt umów roamingowych zawartych z partnerami na całym świecie. Cyfrowy Polsat będzie również posiadał własny system bilingowy i CRM.
- Od początku dążyliśmy do tego, aby nasza marka telekomunikacyjna jasno i precyzyjnie komunikowała swoje przeznaczenie biznesowe, będąc jednocześnie spójną z wizerunkiem Cyfrowego Polsatu. Uważam, że wybrane logo pozwoliło nam połączyć te dwa założenia. Teraz pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że marka Halo Polsat zostanie przychylnie przyjęta przez użytkowników. - mówi Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu.
Oferta Halo Polsat dostępna będzie w opcji z abonamentem i pre-paid. Naturalną grupą docelową usług telekomunikacyjnych Cyfrowego Polsatu będą abonenci platformy. Niemniej jednak operator będzie kierował swoją ofertę do masowego odbiorcy. Doświadczenie firmy w sektorze telewizyjnym pozwoli jej zaproponować abonentom atrakcyjne treści i aplikacje dostępne za pośrednictwem telefonów komórkowych. Wiele dodatkowych możliwości, mających na celu usprawnienie obsługi klienta, będzie dawało abonentowi posiadanie podwójnej oferty Cyfrowego Polsatu.