Telefonia komórkowa Halo Polsat wchodzi na rynek
Platforma satelitarna Cyfrowy Polsat będzie świadczyć usługi telekomunikacyjne pod marką Halo Polsat. Cyfrowy Polsat jako kolejny wirtualny operator wystartuje już na jesieni br.
- Od początku dążyliśmy do tego, aby nasza marka telekomunikacyjna jasno i precyzyjnie komunikowała swoje przeznaczenie biznesowe, będąc jednocześnie spójną z wizerunkiem Cyfrowego Polsatu. Uważam, że wybrane logo pozwoliło nam połączyć te dwa założenia. Teraz pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że marka Halo Polsat zostanie przychylnie przyjęta przez użytkowników. - mówi Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu.
Oferta Halo Polsat dostępna będzie w opcji z abonamentem i pre-paid. Naturalną grupą docelową usług telekomunikacyjnych Cyfrowego Polsatu będą abonenci platformy. Niemniej jednak operator będzie kierował swoją ofertę do masowego odbiorcy. Doświadczenie firmy w sektorze telewizyjnym pozwoli jej zaproponować abonentom atrakcyjne treści i aplikacje dostępne za pośrednictwem telefonów komórkowych. Wiele dodatkowych możliwości, mających na celu usprawnienie obsługi klienta, będzie dawało abonentowi posiadanie podwójnej oferty Cyfrowego Polsatu.