Znamy szczegóły oferty Red Bull Mobile

Red Bull i Play rozpoczynają współpracę w zakresie usług mobilnych. Od 2 września zaproponują polskim klientom nową ofertę telefonii komórkowej Red Bull Mobile, dostępną w sieci Play - w wersji na kartę i z abonamentem.

Red Bull Mobile dotarł w końcu do Polski - czy okaże się sukcesem?
Red Bull Mobile dotarł w końcu do Polski - czy okaże się sukcesem?materiały prasowe

Każdy starter Red Bull Mobile zawiera w opakowaniu dodatkowo puszkę napoju Red Bull. Red Bull Mobile na abonament to dwie dopasowane taryfy z abonamentem za 66 zł i 88 zł, w ramach których otrzymuje się dużą paczkę minut wymienialnych na SMS-y oraz pakiety danych. Podobnie jak w ofercie na kartę, po przekroczeniu pakietów dalej nie płaci się za transmisję danych, a zmniejszana jest tylko jej prędkość.

W ramach oferty Red Bull Mobile można będzie wybrać jeden z trzech specjalnie przygotowanych smartfonów, dających pełny i łatwy dostęp do Świata Red Bulla. Każdy z telefonów działa z systemem Android i ma unikalny, jedyny w swoim rodzaju design Red Bull Mobile. Dla tych, którzy posiadają już swój telefon, Red Bull Mobile oferuje kamerkę akcji GoPro Hero HD do nagrywania w jakości filmów podczas imprez czy uprawiania sportów ekstremalnych.

Oferta Red Bull Mobile to nie tylko atrakcyjne taryfy, ale także unikalny bilet do Świata Red Bulla w postaci mobilnego portalu Red Bull Mobile oraz unikalnych przedsięwzięć, w które angażuje się marka Red Bull. Portal gwarantuje stały dostęp do wydarzeń Red Bulla w Polsce i na świecie, unikalne klipy i atrakcyjne aplikacje. Użytkownicy Red Bull Mobile mogą także wygrać realne bilety ma wydarzenia sportowe i muzyczne, poznać ich kulisy i głównych bohaterów.

Red Bull Mobile to również niezliczona ilość aplikacji i gier, jak na przykład gra Red Bull X-Fighters (ponad 2 miliony ściągnięć na świecie) czy Konkurs Lotów Red Bull. Aplikacja Red Bull Music Academy Radio umożliwi dostęp do ekskluzywnych nagrań, koncertów, wywiadów i innych wydarzeń muzycznych. Red Bull TV pozwoli na oglądanie programów telewizyjnych na ekranie komórki - mix wydarzeń sportowych i muzycznych, bezpośrednie transmisje i materiały zza kulis dostępne przez 24 godziny na dobę. Dostęp do zawartości całego portalu, aplikacji i gier jest bezpłatny.

- Strategiczne partnerstwo Red Bull Mobile i Play oparte jest na komplementarności pomiędzy tymi dwoma firmami, Play rozszerzył różnorodność swojej oferty na kartę i podjął działalność w nowych sektorach, podczas gdy Red Bull Mobile czerpie korzyści z szerokopasmowej infrastruktury sieci komórkowej i doświadczenia Play - powiedział Alexander Koppel (CCO, Red Bull Media House GmbH).

- W erze smartfonów i mobilnego kontentu, Red Bull Mobile to nowa propozycja dla polskich klientów dająca im dostęp do ekscytującego świata Red Bulla na wyciągnięcie ręki. Największa polska sieć 4G umożliwi klientom dostęp do treści Red Bulla w każdym miejscu. Ta oferta wzmocni rozwój Play - już dziś najszybciej rosnącego operatora komórkowego w Polsce - powiedział Bartosz Dobrzyński CMO Play.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas