Błąd systemu blokuje neostradę

Telekomunikacja Polska nie pierwszy raz ma problemy ze świadczeniem usługi neostrada. Jeden z wrocławskich abonentów TP przedłużył umowę z operatorem ale od miesiąca nie może korzystać z internetu.

Wrocławski abonent Telekomunikacji Polskiej od kilku tygodni nie może korzystać z neostrady. Po przedłużeniu umowy z operatem klientowi został odcięty sygnał. Co ciekawe, abonent do Telekomunikacji Polskiej złożył już cztery skargi, ale jak twierdzi nikt się z nim nie skontaktował.

Dziennikarzom udało się ustalić, że brak sygnału internetu jest spowodowany błędem w systemie informatycznym. Rzecznik Telekomunikacji Polskiej zapewnia, że sprawa jest już monitorowana i po usunięciu błędu klient ponownie będzie mógł skorzystać z usługi.

Reklama

Problem w tym, że przy okazji został poinformowany, że będzie musiał podpisać kolejną umowę.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: pierwszy raz | Orange Polska S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy