Niewyjaśnione

Grupa Anonymous: NASA przygotowuje się na ujawnienie prawdy o UFO

Mało kto nie słyszał o organizacji hakerskiej Anonymous. Członkowie tej grupy włamywali się już na konta członków ISIS, badali tajemnice Donalda Trumpa oraz udzielali się w Polsce podczas akcji protestacyjnej przeciw umowie ACTA. Tym razem hakerzy zabrali się za sekrety NASA.

Zgodnie z informacjami zawartymi w ostatnim z filmów Anonymous na Youtubie, NASA przygotowuje się do ujawnienia informacji na temat życia pozaziemskiego. Doniesienia na ten temat miały zostać przekazane podczas prac amerykańskiego Komitetu ds Kosmosu i Technologii, reprezentowanego przez przez profesora Thomasa Zurbuchena. Zgodnie z jego wypowiedzią:

"Nasza cywilizacja zbliża się do momentu odkrycia dowodów na pozaziemskie życie w kosmosie. Biorąc pod uwagę wszystkie rodzaje aktywności i misji, które poszukują obcego życia, znajdujemy się na granicy jednego z największych i najważniejszych odkryć w historii".

Trudno stwierdzić, czy powyższa wypowiedź jest jednym z dowodów na istnienie obcych cywilizacji czy tylko śladów organicznego życia na innych planetach. Zdaniem Anonymous, NASA przygotowuje się do ujawnienia prawdy na ten temat, ale wydaje się, że hakerzy nie dysponują mocniejszymi dowodami niż interpretacja jednej z wypowiedzi naukowca z NASA. Z drugiej strony, nie można wykluczyć że Anonymous dysponują takim dowodem, ale na tę chwilę oczekują na ruch ze strony amerykańskiej agencji kosmicznej.

Innemedium.pl