Facebook Watch, czyli autorska kopia YouTube’a
Facebook oficjalnie udostępnił platformę Watch, która w zamyśle ma być konkurencją dla YouTube’a od Google. Funkcja jest już dostępna globalnie dla wszystkich użytkowników portalu.

Facebook Watch to platforma, która ma pozwolić użytkownikom na oglądanie materiałów wideo z wielu dziedzin. W zakładce znajdą się między innymi podcasty, filmy podsumowujące wydarzenia sportowe czy też inne multimedia, które będą dopasowywane zgodnie z gustem użytkownika. Poprzez integrację z Facebookiem, na platformie Watch będzie można dowolnie komentować każde wideo oraz dyskutować z innymi osobami. Twórcy portalu zaimplementowali także zakładkę, która pozwoli zapisać wybrane multimedia do obejrzenia w późniejszym czasie.
Facebook Watch jest już dostępny dla wszystkich użytkowników w każdym zakątku świata - początkowo opcja była dostępna jedynie dla osób mieszkających na terenie USA, teraz sytuacja uległa zmianie. Platforma zaprezentowana przez Marka Zuckerberga ma być również idealnym miejscem dla reklamodawców - wszystko to po to, aby zwiększyć przychody Facebooka płynące z reklam.
Nie pozostaje więc nic innego, jak tylko korzystać i oglądać wideo.