Nowe fotele w samolotach Airbus A320

Wraz z rozpoczęciem planowanych dostaw samolotów z rodziny Airbus A320 od 2019 roku, klienci Lufthansa będą mogli korzystać z nowych foteli na trasach krótko- i średniodystansowych.

Lufthansa zaprezentowała nowe fotele do Airbusów A320
Lufthansa zaprezentowała nowe fotele do Airbusów A320materiały prasowe

Ergonomiczny rozkład nacisków i w pełni strukturyzowana tapicerka siedzenia pozwolą pasażerom czuć się na pokładzie jeszcze bardziej komfortowo. Nowa, innowacyjna kieszeń na prasę została zaprojektowana poziomo pozostawiając cieńsze oparcie fotela, dzięki czemu podróżni będą cieszyć się większą przestrzenią osobistą. Ponadto, podróż stanie się wygodniejsza nie tylko podczas rejsu, ale także w trakcie kołowania samolotu i w czasie startu i lądowania - wcześniej fotele ustawione były pod kątem 12 stopni w trzech wspomnianych wyżej fazach, a od teraz pasażerowie będą mogli wygodnie odpoczywać z oparciem odchylonym o 20 stopni podczas całego lotu. Podróżujący Klasą Biznes będą mogli odchylić oparcie do 26 stopni na wysokości przelotowej.

Paul Estoppey, dyrektor produktu pokładowego w Lufthansa Group Hub Airlines, powiedział: "W trakcie pracy nad nowym fotelem kierowaliśmy się w dużej mierze sugestiami klientów i bardzo cieszymy się, że podczas trwania projektu otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii na temat wdrożonych funkcji."

Po raz pierwszy przewoźnicy sieciowi, Lufthansa, SWISS i Austrian Airlines, wspólnie wprowadzają ujednolicone fotele dla równego komfortu podróży. Oprócz korzyści dla klientów, celem było również zmniejszenie obciążenia i kosztów konserwacyjnych. Po kilku wstępnych rozmowach, testach klientów i audytach jakości, włoski producent Geven zdecydowanie wygrał kontrakt na produkcję nowych foteli.

Airbusy A320 należące do Lufthansa Group będą skonfigurowane i ujednolicone tak, aby w krótkim czasie i przy niewielkim wysiłku można było przekazywać maszynę między liniami grupy. Umożliwi to szybkie i elastyczne reagowanie na bieżące wydarzenia oraz łatwe i efektywne odpowiadanie na zapotrzebowanie przewozowe w liniach i hubach grupy. Koszty konwersji i przestojów również zostaną znacznie obniżone. Ponadto, standaryzacja zaowocuje dalszą synergią w zakupie floty i komponentów. Znaki towarowe linii są chronione innym wizerunkiem marki.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas