Reklama

Gigantyczny kot pojawił się na ulicy w Tokio. Takie reklamy to można oglądać

Japończycy w spektakularny sposób pokazali, że internetową popularność kotów, napędzaną memami i szalonymi filmikami, można wnieść na jeszcze wyższy poziom. Tak, poziom Azjata. Zobaczcie, gigantycznego kota z Tokio.

Animatorzy z Kraju Kwitnącej Wiśni wpadli na pomysł wykorzystania miłości Japończyków do kotów, Internetu i dziwnych reklam. Z tego połączenia wyszło coś, co było w stanie zadziwić mieszkańców Tokio, którzy widzieli już nie jedno.

Na jednym ze skrzyżowań słynnej Akihabara, pojawił się kot, a w zasadzie trójkolorowa kotka, i nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że była ona gigantyczna i pojawiła się na jednym z pięter budynku, zastąpionych wielkim billboardem.

To była tylko animacja stworzona przez Cross Shinjuku Vision, ale jak wspaniale zrealizowana. I to w trójwymiarze. Pomysłodawcy projektu w ciekawy sposób wykorzystali ogromny, zakrzywiony billboard, by wyświetlić kotkę, która o mały włos nie spadła na przechodniów.

Reklama

Ten projekt pokazuje, że popularny Times Square na Manhattanie czy właśnie Akihabara w Tokio mogą być oblepione billboardami, ale wyświetlane tam reklamy mogą być bardziej inspirujące i porywające dla przechodniów. Efekt mówi sam za siebie, czy o jakimś innym billboardzie tak głośno mówiło się w ostatnim czasie w Internecie? Nie!

Źródło: GeekWeek.pl/Cross Shinjuku Vision / Fot. Cross Space

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy