Power of Seduction: Uwodzicielski zapach od Antonio Banderasa

​Przystąpienie do gry uwodzenia to prawdziwy sprawdzian charakteru i odwagi. Oznacza gotowość do podejmowania nowych wyzwań i przekraczania granic, aby poczuć ekstremalną moc żywiołów - ową surową energię, która przez ciebie przepływa, ogień płonący w twoim sercu. Niekiedy największe ryzyko polega na niepodjęciu ryzyka.

Prawdziwy poszukiwacz przygód wie, że każde doświadczenie kształtuje jego charakter, sprawia, że staje się odważniejszy i daje mu siłę, by przekraczać granice. I że jedyne realne ograniczenie tkwi w jego umyśle.Tylko autentyczny uwodziciel będzie badać wszelkie ekstrema i dawać z siebie wszystko, by zwyciężyć w grze. Czy jesteś gotowy na ostateczne zgłębienie fenomenu uwodzenia?

Niezwykle męski i wibrujący

Antonio Banderas prezentuje swój najnowszy produkt w edycji limitowanej: Power of Seduction Extreme. 

Reklama

Ultramęski zapach przeznaczony dla tych, którzy posiadają prawdziwy zmysł przygody - gotowych kusić los, mierzyć się z niebezpieczeństwem, podejmować ryzyko... i poczuć ekstremalną siłę uwodzenia. 

Zew przygody

Flakon Power of Seduction Extreme ma ten sam kształt, co flakon Power of Seduction, tym razem jednak jest w kolorze czarnym, aby odzwierciedlać coraz bardziej odważne oblicze naszego uwodziciela. Słowo "Extreme" wyróżniono żywą czerwienią pod nazwą "Power of Seduction", wypisaną matowym srebrem. 

W kontraście do gładkiego wykończenia flakonu korek z czarnej gumy ma wyrazistą fakturę. Przywodzi na myśl złączone płyty ciemnej wulkanicznej skały i ekstremalną ognistą moc pod nimi. Wokół podstawy korka znajduje się efektowna opaska w metalicznej czerwieni.

Opakowanie zewnętrzne zachowuje tę samą kolorystykę, lecz tym razem ewoluuje od teksturowanej czerni przez antracytowe srebro do odważnej czerwieni. Nazwa "Power of Seduction" wyróżnia się czerwonym kolorem na czarnej etykiecie w towarzystwie dwóch skrzyżowanych srebrnych flag - symbolu męskości i atrybutu zapachów Antonio Banderasa.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: perfumy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy