Tunele, które uratowały życie Churchillowi
Stacja metra Down Street została otwarta w 1907 roku. Miała obsługiwać linię Piccadilly. Jednak nie cieszyła się zbytnią popularnością. Została zamknięta w 1932 roku. Przypomniano sobie o niej po wybuchu II wojny światowej, kiedy niemieckie samoloty zrównywały z ziemią kolejne kwartały Londynu. W tunelach stacji urzędował Railway Executive Committee, odpowiadający za transport kolejowy w Zjednoczonym Królestwie. W jednej z części umieszczono również pomieszczenia zajmowane przez Gabinet Wojenny, najpierw kierowany przez Neville'a Chamberlaina, a później przez Winstona Churchilla. Ten ostatni urzędował w tych tunelach w najgorętszych miesiącach Bitwy o Anglię.
Tunele, które uratowały życie Churchillowi
Stacja metra Down Street została otwarta w 1907 roku. Miała obsługiwać linię Piccadilly. Jednak nie cieszyła się zbytnią popularnością. Została zamknięta w 1932 roku. Przypomniano sobie o niej po wybuchu II wojny światowej, kiedy niemieckie samoloty zrównywały z ziemią kolejne kwartały Londynu. W tunelach stacji urzędował Railway Executive Committee, odpowiadający za transport kolejowy w Zjednoczonym Królestwie. W jednej z części umieszczono również pomieszczenia zajmowane przez Gabinet Wojenny, najpierw kierowany przez Neville'a Chamberlaina, a później przez Winstona Churchilla. Ten ostatni urzędował w tych tunelach w najgorętszych miesiącach Bitwy o Anglię.