Boeing 737- 300 Coulson Fireliner

Nowo opracowana wersja została przebudowana z liniowego 737-300, który latał w barwach linii Southwest. Zmieniono całkowicie aranżację wnętrza samolotu – zdemontowano oryginalne fotele pasażerskie, a w ich miejsce ustawiono nieco większe dla 63 strażaków z wyposażeniem. Rozbudowano także kuchnię, aby samolot mógł pełnić rolę tymczasowej bazy dla ratowników. Przebudowano także ładownię, w której obecnie mieści się ponad 4000 galonów (ponad 15 tys. litrów) środków gaśniczych.

article cover
Gene Blevins/Polaris ImagesEast News

Boeing 737- 300 Coulson Fireliner

Nowo opracowana wersja została przebudowana z liniowego 737-300, który latał w barwach linii Southwest. Zmieniono całkowicie aranżację wnętrza samolotu – zdemontowano oryginalne fotele pasażerskie, a w ich miejsce ustawiono nieco większe dla 63 strażaków z wyposażeniem. Rozbudowano także kuchnię, aby samolot mógł pełnić rolę tymczasowej bazy dla ratowników. Przebudowano także ładownię, w której obecnie mieści się ponad 4000 galonów (ponad 15 tys. litrów) środków gaśniczych.

Cel został dokładnie przykryty środkiem gaśniczymGene Blevins/Polaris ImagesEast News
Samolot gaśniczy kołuje na startGene Blevins/Polaris ImagesEast News
Ćwiczebny zrzut mieszanki gaśniczejGene Blevins/Polaris ImagesEast News
Ćwiczebny zrzut mieszanki gaśniczejGene Blevins/Polaris ImagesEast News
Boeing 737 startuje to lotu ćwiczebnegoGene Blevins/Polaris ImagesEast News
Przygotowywanie mieszanki gaśniczejGene Blevins/Polaris ImagesEast News
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas