Pocket Rocket: Elektryczna rakieta
Pocket Rocket - tym mianem brytyjscy dziennikarze motoryzacyjni określali kiedyś legendę małych, sportowych samochodów - peugeota 205 GTI. Dziś "kieszonkowa rakieta" odradza się, ale pod zupełnie inną postacią - jako połączenie roweru z motocyklem elektrycznym. Za projekt odpowiada niemiecka firma Sol Motors z siedzibą w Stuttgarcie. Oferuje ona dwa modele różniące się mocą i osiągami. Tańszy, o mocy 4 kilowatów i prędkości maksymalnej 50 km/h kosztuje 5200 euro, natomiast ten wzmocniony ma moc 6 kW, rozpędza się do 80 km/h, a zapłacić za niego trzeba 6500 euro. Pocket rocket przyniósł firmie kilka prestiżowych nagród w kategorii dizajnu, teraz rusza na podbój rynku.
Pocket Rocket: Elektryczna rakieta
Pocket Rocket - tym mianem brytyjscy dziennikarze motoryzacyjni określali kiedyś legendę małych, sportowych samochodów - peugeota 205 GTI. Dziś "kieszonkowa rakieta" odradza się, ale pod zupełnie inną postacią - jako połączenie roweru z motocyklem elektrycznym. Za projekt odpowiada niemiecka firma Sol Motors z siedzibą w Stuttgarcie. Oferuje ona dwa modele różniące się mocą i osiągami. Tańszy, o mocy 4 kilowatów i prędkości maksymalnej 50 km/h kosztuje 5200 euro, natomiast ten wzmocniony ma moc 6 kW, rozpędza się do 80 km/h, a zapłacić za niego trzeba 6500 euro. Pocket rocket przyniósł firmie kilka prestiżowych nagród w kategorii dizajnu, teraz rusza na podbój rynku.