30 proc. zwrotów zakupionych Galaxy Gear
Premiera Samsung Galaxy Gear już za nami. Długo wyczekiwany smartwatch zebrał jednak mieszane opinie, wśród których nie zabrakło także tych negatywnych. Użytkownicy narzekają między innymi na słabą baterię, nieczytelny w pełnym słońcu wyświetlacz oraz wysoką cenę urządzenia. Jak się okazuje, mankamenty te wpływają na ogólną sprzedaż produktu.
Serwis Geek.com wszedł w posiadanie ankiety, która jest rozsyłana przez Samsunga do poszczególnych oddziałów sklepu Best Buy. Południowokoreańska firma pyta w niej, jakie są przyczyny zwrotów Galaxy Gear, które utrzymują się na poziomie 30 proc..
Wysoki procent zwrotów to wynik niezadowolenia użytkowników, o którym pisaliśmy we wstępie. Samsung poprzez ankietę pragnie wyciągnąć odpowiednie wnioski, by w przyszłości w lepszy sposób spełniać oczekiwania swoich klientów.
Tymczasem Galaxy Gear otrzymał wsparcie dla nowych smartfonów Samsunga. Chciałoby się jednak, aby urządzenie to obsługiwało wszystkie telefony napędzane przez Androida. Być może wtedy gadżet stałby się bardziej popularny i przede wszystkim - doceniany.