Aplikacja Lufthansy już dostępna także na Apple Watch
Nowa aplikacja na Apple Watch to spersonalizowana informacja o połączeniach i karta pokładowa na nadgarstkach pasażerów.
Dzięki specjalnie opracowanej aplikacji Apple Watch, Lufthansa oferuje teraz innowacyjną usługę swoim pasażerom. Nowa aplikacja na Apple Watch jest kompatybilna z aplikacją Lufthansy na iPhone’a i iPad’a poprzez Bluetooth. Można ją pobrać bezpłatnie z App Store.
- Znaczenie aplikacji mobilnych stale rośnie. Jako wiodąca linia lotnicza chcemy nieustannie umacniać naszą pozycję - nie tylko na pokładach naszych maszyn i na ziemi, ale także w obszarze urządzeń mobilnych. Naszym celem jest dostarczeniem klientom informacji i usług w czasie rzeczywistym z każdego miejsca, aby jeszcze bardziej poprawić komfort ich podróży. Dzięki nowej aplikacji nasi pasażerowie będą mogli sprawdzać aktualności związane ze swoim rejsem bez sięgania po smartfona - powiedział Jens Bischof, członek Zarządu Lufthansa German Airlines ds. Sprzedaży, Produktu i Marketingu.
Nowa aplikacja Apple Watch korzysta z technologii integrującej wszystkie informacje związane z rejsem i wyświetla je w czytelny sposób. Dzień przed zaplanowanym połączeniem przypomina pasażerom o odlocie, przesyła aktualne statusy, wyświetla godzinę odprawy, informacje o terminalu, bramce i miejscu na pokładzie. Służy również jako licznik - odliczając co do minuty czas, jaki pozostał do wejścia na pokład. Grafika została zaprojektowana specjalnie na Apple Watch. Powyższe funkcje będą na początku dostępne jedynie dla użytkowników programu Miles&More, którzy zalogują się do aplikacji Lufthansy na iPhone’ach lub iPad’ach. Pasażerowie, którzy nie uczestniczą w programie lojalnościowym, otrzymają dostęp do tych funkcjonalności nieco później. Wszyscy goście będą mogli wyświetlić swoje karty pokładowe w Passbooku na swoich Apple Watchach i użyć ich przy odprawie.
Na zegarku można będzie też wyświetlić aktualne informacje dotyczące pogody w swojej destynacji docelowej. Tak samo jak w przypadku istniejących już aplikacji, tak i tym razem o opinie i pomysły rozwoju nowej aplikacji została poproszona duża grupa pasażerów