Apple Watch już dawno pokonał konkurencję

Zdaniem analityków w 2014 roku nabywców znalazło ok. 720 tys. zegarków z oprogramowaniem Android Wear. Apple może już świętować sukces.

Apple Watch
Apple WatchAFP

Na dobrą sprawę Apple Watch wygrał z konkurencją działającą pod kontrolą Android Wear na długo przed swoją premierą. Powód jest prosty - co dziesiąty użytkownik iPhone’a deklaruje, że kupi zegarek wyprodukowany przez Apple. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że tylko w jednym kwartale sprzedało się ponad 74 mln smartfonów z logo nadgryzionego jabłka, to nietrudno obliczyć, że w tym samym okresie nabywców mogłoby znaleźć 7,4 mln zegarków!

Z drugiej strony mamy analizy mówiące, że w tym roku Amerykanie sprzedadzą około 26 mln zegarków Apple Watch. Liczba prawdopodobnie mogłaby być większa, ale dostępność gadżetu ma być początkowo mocno ograniczona.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas