Smartwatche Huami trafiły do Polski
W ofercie polskiego dystrybutora znalazły się wszystkie produkty marki Huami, zajmującą się produkcją inteligentnych zegarków. Które modele pojawiły się w Polsce?
Mowa o modelach: Amazfit z serii GTR, smartwatche GTS, Stratos, Nexo oraz dwa najnowsze urządzenia, które miały swoją światową premierę podczas tegorocznej edycji targów CES - Amazfit Bip-S oraz T-Rex. Aktualną ofertę chińskiej marki dopełniają słuchawki Amazfit PowerBuds.
Wraz z nadchodzącymi premierami, portfolio inteligentnych zegarków polskiego partnera Huami poszerzy się o dawno zapowiadany, futurystyczny model Amazfit X oraz wiele innych - Ares, Bit Lite i całą serię tańszych rozwiązań. Produkty Huami były wcześniej znane wcześniej pod marką Xiaomi.
- Firma Huami powstała w 2013 r. Jej misją jest połączenie dbałości o zdrowie i najnowszych technologii. Nazwa linii produktowych Amazfit jest połączeniem dwóch pojęć - amazing i fit - powiedział Maciej Deka, szef polskiego przedstawicielstwa Huami. - Huami Technology wprowadziła pierwszy na świecie inteligentny układ działający w parciu o zestaw instrukcji RISC-V - "Huangshan 1". Układ ten na dużą skalę został zastosowany w inteligentnych zegarkach i inteligentnych bransoletach Amazfit.
Dla NTT System dystrybucja produktów Huami stanowi naturalne dopełnienie oferty.
- Rozwiązania typu wearebles, a zwłaszcza sprzęt dla aktywnych są sprzedawane w tym samym kanale, co większość naszej oferty, czyli w szeroko rozumianym kanale IT - powiedział Grzegorz Kurek, Product Manager Wearebles w NTT System. Posiadanie dystrybucji dobrze znanej marki zegarków sportowych jest też dla nas okazją do rozszerzenia sieci sprzedaży o sklepy sportowe - dodał.