Digital Signage - cyfrowa przyszłość komunikacji

Termin digital signage dla większości z nas brzmi skomplikowanie. W rzeczywistości wcale nie jest to trudne, a już na pewno nie dla właścicieli tego typu systemów. Digital signage oferuje bowiem nieskończenie wiele możliwości atrakcyjnej i multimedialnej komunikacji z klientem.

Najprościej rzecz ujmując, digital signage polega na komunikacji z odbiorcami za pomocą interaktywnych nośników, które prezentując informacje w przystępnej i atrakcyjnej wizualnie formie. Nośniki przyciągają również uwagę użytkownika i spełniają funkcję reklamową.

A jakie korzyści mogą mieć użytkownicy z zastosowania w swojej branży systemów digital signage? Po pierwsze, dla każdej firmy ważne jest to, aby ze swoją oferta dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Systemy digital signage rozwiązują ten problem raz na zawsze. W konsekwencji potencjalni Klienci dowiadują się nie tylko o produkcie, ale również wzrasta ich zainteresowanie samą marką. Digital signage wyróżnia się spośród standardowych billboardów i plakatów reklamowych, czym zyskuje sobie sympatię odbiorców.

Reklama


Gotowe rozwiązania

Dziś nowoczesny marketing wyznacza kierunek rozwoju małych i dużych przedsiębiorstw. Dlaczego? Po pierwsze, marketingowcy poszukują angażujących przekazów. Po drugie, chcą przyciągnąć uwagę odbiorców ciekawą w odbiorze treścią. Po trzecie, podążają za najnowszymi technologiami i oczekiwaniami klientów.

To właśnie dlatego branża digital signage wciąż rozwija się bardzo dynamicznie - podobnie jak firma TDC Polska. W ramach działań digital, doradza najlepsze rozwiązania i dopasowuje je do konkretnych zastosowań. Realizuje projekty indywidualne, instaluje infokioski, telebimy czy sieci ekranów LCD. Nowoczesne linie i nowe technologie sprawiają, że cyfrowa komunikacja staje się bliższa i łatwiejsza, a elastyczne rozwiązania sprawdzą się dobrze w każdej przestrzeni reklamowej.

Nowością na polskim rynku w obszarze digital są tablice wyników w formie e-kostek spełniające swoją funkcję w tych miejscach, w których znajduje się duża liczba osób. Innymi ciekawymi i nowoczesnymi rozwiązaniami są ściany kinetyczne, ekrany mgłowe, rozwiązania wykorzystujące technologie ruchu.


materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: marketing
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy