4-krotna poprawa Kinecta?

Microsoft pracuje nad poprawą dokładności Kinecta, tak aby mógł wykrywać ruchy palców i gesty dłońmi. Chcą to osiągnąć poprzez lepszą technologię kompresji co pozwoli na przesyłanie większych ilości danych do konsoli.

Microsoft pracuje nad poprawą dokładności Kinecta, tak aby mógł wykrywać ruchy palców i gesty dłońmi. Chcą to osiągnąć poprzez lepszą technologię kompresji co pozwoli na przesyłanie większych ilości danych do konsoli.

Microsoft pracuje nad poprawą dokładności Kinecta, tak aby mógł wykrywać ruchy palców i gesty dłońmi. Chcą to osiągnąć poprzez lepszą technologię kompresji co pozwoli na przesyłanie większych ilości danych do konsoli.

Sensor głębi używany przez Kinect obecnie ustawiony jest na 30 klatek na sekundę, w rozdzielczości 320x240. Sprzęt jednak pozwala ponoć na 2 razy więcej - 640x480. Problem pojawia się przy kontrolerze USB, który technicznie powinien wyciągać przepustowość 35 MB/s, a na chwilę obecną udaje się uzyskać 15 MB/s.

Limit istnieje jednak tylko w firmwarze i spowodowany jest tym, że do Xboxa 360 można podłączyć kilka urządzeń, i producent początkowo nie chciał, żeby Kinect zajmował całe USB.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy