AdBlock dla rozszerzonej rzeczywistości

Nikt nie lubi reklam, ale musimy z nimi żyć, ponieważ świata całkowicie ich pozbawionego nigdy nie będzie nam dane ujrzeć. Naukowcy z University of Pennsylvania postanowili jednak powalczyć z nimi w dość nietypowy sposób i trochę umilić nam wirtualne życie...

Nikt nie lubi reklam, ale musimy z nimi żyć, ponieważ świata całkowicie ich pozbawionego nigdy nie będzie nam dane ujrzeć. Naukowcy z University of Pennsylvania postanowili jednak powalczyć z nimi w dość nietypowy sposób i trochę umilić nam wirtualne życie...

Nikt nie lubi reklam, ale musimy z nimi żyć, ponieważ świata całkowicie ich pozbawionego nigdy nie będzie nam dane ujrzeć. Naukowcy z University of Pennsylvania postanowili jednak powalczyć z nimi w dość nietypowy sposób i trochę umilić nam wirtualne życie, w które już niedługo większość z nas zanurzy się na dobre.

Przygotowali oni specjalne okulary z rozszerzoną rzeczywistością, które nieco zmodyfikowali pod kątem neutralizacji reklam. Efekt przeszedł ich najśmielsze oczekiwania.

Brand Killer, bo tak nazywa się ich wynalazek, połączony jest z aplikacją korzystającą ze specjalnego algorytmu SIFT (Scale-invariant feature transform), którego zadaniem jest zidentyfikowanie potencjalnego obiektu reklamowego, porównanie ze wzorcami znajdującymi się w bazie danych i rozmazanie niepożądanych treści.

Reklama

Jak możecie zobaczyć na powyższym filmie, okulary naprawdę skutecznie radzą sobie z tą kolorową zmorą naszych czasów. I tak oto powstał AdBlock dla rozszerzonej rzeczywistości.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy