Adobe wypuszcza Photoshopa na tablety

Adobe rozpoczęło swoją konferencję MAX od zaprezentowania sześciu nowych aplikacji przeznaczonych dla tabletów z systemem iOS i Androidem. Photoshop Touch ma pozwalać na profesjonalną obróbkę obrazów ze wsparciem warstw i wszystkich pozostałych istotnych narzędzi dostępnych w pełnowymiarowej wersji programu.

Adobe rozpoczęło swoją konferencję MAX od zaprezentowania sześciu nowych aplikacji przeznaczonych dla tabletów z systemem iOS i Androidem. Photoshop Touch ma pozwalać na profesjonalną obróbkę obrazów ze wsparciem warstw i wszystkich pozostałych istotnych narzędzi dostępnych w pełnowymiarowej wersji programu.

Adobe rozpoczęło swoją konferencję MAX od zaprezentowania sześciu nowych aplikacji przeznaczonych dla tabletów z systemem iOS i Androidem. Photoshop Touch ma pozwalać na profesjonalną obróbkę obrazów ze wsparciem warstw i wszystkich pozostałych istotnych narzędzi dostępnych w "pełnowymiarowej" wersji programu.

Jednocześnie cały interfejs został dostosowany tak aby był bardziej przyjazny na urządzeniach obsługiwanych przez dotykowy ekran. Zintegrowana w programie została także wyszukiwarka Google oraz... Facebook, taka aby można było wyszukiwać obrazy i dzielić się nimi ze znajomymi bez konieczności opuszczania programu.

Reklama

Dodano także całkiem nowe narzędzia mające pomóc w koncepcyjnej części tworzenia obrazów - Collage, Debut, Kuler, Ideas czy Proto.

Wszystkie z nich łączą się z usługą Creative Cloud umożliwiającą na współdzielenie treści w procesie tworzenia między desktopową, a mobilną wersją aplikacji.

Jeszcze w listopadzie cały zestaw Touch Apps ma pojawić się w Android Markecie w cenie 10 USD za aplikację. Użytkownicy iOS-a będą musieli poczekać do początku 2012 roku.

Wiadomo, że mobilne aplikacje nie będą chyba nigdy (a przynajmniej w najbliższym czasie) zaoferować twórcom tego samego co desktopowe narzędzia i Adobe zdaje sobie chyba z tego sprawę. Dlatego Touch Apps jako zestaw narzędzi wspierających tylko proces kreacji wydaje się dość trafionym pomysłem.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy