Apple Music dorobiło się 20 mln subskrybentów

Apple Music rośnie bardzo systematycznie od czasu uruchomienia w zeszłym roku. W kwietniu serwis osiągnął pułap 13 mln subskrypcji, a we wrześniu miał ich już 17 mln. Rok zamyka kolejnym, bardzo dobrym wynikiem.

Apple Music rośnie bardzo systematycznie od czasu uruchomienia w zeszłym roku. W kwietniu serwis osiągnął pułap 13 mln subskrypcji, a we wrześniu miał ich już 17 mln. Rok zamyka kolejnym, bardzo dobrym wynikiem.

Apple Music rośnie bardzo systematycznie od czasu uruchomienia w zeszłym roku. W kwietniu serwis osiągnął pułap 13 mln subskrypcji, a we wrześniu miał ich już 17 mln. Rok zamyka kolejnym, bardzo dobrym wynikiem.

Apple ogłosiło, że w tym tygodnie ich serwis muzyczny osiągnął kolejny pułap swego rozwoju i ma już 20 mln użytkowników. Przy okazji upubliczniono kilka dodatkowych faktów. I tak dla przykładu: ponad połowa użytkowników mieszka poza USA (serwis dostępny jest w 100 krajach), a ponad 60% użytkowników, od kiedy zaczęli korzystać z Apple Music, nie zakupiło nic na iTunes.

Reklama

 

Źródło: Apple

 

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy