Cały świat jako gra, według Nike

Nike niedawno zaczął sprzedawać swoje sportowe opaski Nike Fuel Band - będące dość zaawansowaną (choć przy tym drogą) zabawką dla wszystkich miłośników uprawiania sportu, która m. in. mierzy przebiegnięty/przejechany przez nas dystans, ilość spalonych kalorii etc. Teraz producent wypuścił bardzo fajną reklamę, w której cały świat jest grą.

Nike niedawno zaczął sprzedawać swoje sportowe opaski Nike Fuel Band - będące dość zaawansowaną (choć przy tym drogą) zabawką dla wszystkich miłośników uprawiania sportu, która m. in. mierzy przebiegnięty/przejechany przez nas dystans, ilość spalonych kalorii etc. Teraz producent wypuścił bardzo fajną reklamę, w której cały świat jest grą.

I tak właśnie Nike ma zamiar sprzedawać tę zabawkę (o dość wygórowanej cenie). Użytkownicy bowiem oprócz prostych statystyk na temat własnej osoby zdobywają za wszelkie możliwe ćwiczenia punkty Fuel, które kumulują na swoim koncie. Są przy tym rankingi, w których możemy porównać nasze wyniki z innymi ludźmi. Motywacja świetna, lecz czy za taką cenę się opłaca?

Geekweek
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas