Co się stanie gdy podmienimy logo?

Logo to jeden z najważniejszych elementów każdej znanej marki. To ono ma wpływ na rozpoznawalność i bardzo często decyduje o wybraniu dokładnie tego, a nie innego produktu. Co jednak stałoby się gdyby logotypy najsłynniejszych towarów świata zostały podmienione? Odpowiedź na to pytanie na swojej stronie dał znany projektant Graham Smith.

Logo to jeden z najważniejszych elementów każdej znanej marki. To ono ma wpływ na rozpoznawalność i bardzo często decyduje o wybraniu dokładnie tego, a nie innego produktu. Co jednak stałoby się gdyby logotypy najsłynniejszych towarów świata zostały podmienione? Odpowiedź na to pytanie na swojej stronie dał znany projektant Graham Smith.

Logo to jeden z najważniejszych elementów każdej znanej marki. To ono ma wpływ na rozpoznawalność i bardzo często decyduje o wybraniu dokładnie tego, a nie innego produktu. Co jednak stałoby się gdyby logotypy najsłynniejszych towarów świata zostały podmienione? Odpowiedź na to pytanie na swojej stronie dał znany projektant Graham Smith.

Ten ciekawy zabieg daje bardzo szerokie pole do analizy dla speców od marketingu, a także psychologii. W przypadku globalnych marek jak na przykład Coca Cola, logotyp mimo zmiany na nazwę konkurencyjnego napoju dzięki charakterystycznym barwom i czcionce wciąż kojarzy się nam z marką pierwotną. Pokazuje to jak głęboko w naszych głowach zakorzeniły się wizerunki znanych producentów.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy