Coca-Cola Zero Challenges, czyli jak EA zasponsoruje ci finał EURO 2012

Marzy wam się wyjazd do Kijowa na finał Mistrzostw Europy? Albo chociaż wycieczka do Vancouver do siedziby firmy Electronic Arts? No to mamy dla was bardzo dobrą wiadomość - wystarczy, że spróbujesz przelać swoją pasję z gry UEFA EURO 2012 na papier, a konkretnie ekran komputera.

Marzy wam się wyjazd do Kijowa na finał Mistrzostw Europy? Albo chociaż wycieczka do Vancouver do siedziby firmy Electronic Arts? No to mamy dla was bardzo dobrą wiadomość - wystarczy, że spróbujesz przelać swoją pasję z gry UEFA EURO 2012 na papier, a konkretnie ekran komputera.

Marzy wam się wyjazd do Kijowa na finał Mistrzostw Europy? Albo chociaż wycieczka do Vancouver do siedziby firmy Electronic Arts? No to mamy dla was bardzo dobrą wiadomość - wystarczy, że spróbujesz przelać swoją pasję z gry UEFA EURO 2012 na papier, a konkretnie ekran komputera.

Coca-Cola Zero Challenges to najnowszy konkurs studia EA SPORTS, którego celem jest promocja wypuszczonego w ostatnich dniach dodatku do gry FIFA 12. O nagrodach wspomnieliśmy już we wstępie tej wiadomości, wobec czego skupmy się teraz na warunkach, jakie trzeba spełnić by je wygrać.

Reklama

Ścieżki zabawy są dwie - albo wybierzemy istniejące już wyzwanie w grze UEFA EURO 2012, albo tworzymy sobie nowe, które naszym zdaniem powinno przypaść w równym stopniu innym fanatykom wirtualnego futbolu. Co dalej? Opis. A konkretnie dosłowny wylew naszej twórczości, gdzie musimy w odpowiednio stosownych słowach wyrazić naszą pasję uzasadniającą wybór takiego, a nie innego Wyzwania. Proste?

Chętni chcący pojechać do Kijowa, bądź do Vancouver muszą wypełnić formularz zawarty pod oto linkiem. Czas nadsyłania własnych propozycji potrwa aż do 5 czerwca. Powodzenia!

Źródło:

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy