Dziewczyna z iPadem zamiast głowy
Na ciekawą formę kampanii reklamowej wpadło studio Thinkmodo, któremu przyszło zareklamować przeznaczoną dla mężczyzn tabletową wersję magazynu Cosmopolitan (z której ponoć mężczyźni mają dowiedzieć się czego pragną kobiety). W ramach kampanii kobieta ze składającym się z iPadów sześcianem zamiast głowy ruszyła na ulice Nowego Jorku. Oto efekt.
Na ciekawą formę kampanii reklamowej wpadło studio Thinkmodo, któremu przyszło zareklamować przeznaczoną dla mężczyzn tabletową wersję magazynu Cosmopolitan (z której ponoć mężczyźni mają dowiedzieć się czego pragną kobiety). W ramach kampanii kobieta ze składającym się z iPadów sześcianem zamiast głowy ruszyła na ulice Nowego Jorku. Oto efekt.
Kobieta ta przechadza się po parku, po czym siada na ławce i czyta książkę. Zdziwieni mężczyźni początkowo gapią się na nią z niedowierzaniem, niektórzy robią zdjęcia, aż w końcu pewien odważny osobnik robi to o co twórcom reklamy chodziło. Dotyka tabletu i zaczyna "czytać kobietę".