Dziwny pomysł pioniera Internetu
Scotta Kurnita można zaliczyć do grona wizjonerów sieci, jako tego który stoi za wycenianym na półtora miliarda dolarów portalem About.com. Mimo tego jego nowy biznes trzeba określić mianem dziwny.
Scotta Kurnita można zaliczyć do grona wizjonerów sieci, jako tego który stoi za wycenianym na półtora miliarda dolarów portalem About.com. Mimo tego jego nowy biznes trzeba określić mianem "dziwny".
Mowa tu o pomyśle na portal adkeeper. Jak to działa? Cóż, zamysł jest taki, aby podczas przeglądania sieci można było zapisać interesujące nas bannery reklamowe na swoim koncie adkeepera, i kiedy będziemy chcieli móc do nich wrócić, a nawet dyskutować na ich temat w specjalnie stworzonej do tego celu strefie społecznościowej. Myślicie, że ma to szansę chwycić?
Ciekawostka - budżet jaki pochłonęło to przedsięwzięcie to ponad 8 milionów dolarów.