FIFA 13 - Pierwsze obrazki oraz wstępna lista zmian!

Jeśli chodzi o wirtualne symulacje piłkarskie, to niemal wszystkie branżowe media powinny teraz skupiać się tylko na UEFA EURO 2012. Powinny. Ale kiedy David Rutter niespodziewanie stał się wylewny na temat FIFY z numerkiem 13, to już chyba mało kto interesowałby się wypuszczonym przed kilkoma dniami dodatkiem do dwunastki!

Jeśli chodzi o wirtualne symulacje piłkarskie, to niemal wszystkie branżowe media powinny teraz skupiać się tylko na UEFA EURO 2012. Powinny. Ale kiedy David Rutter niespodziewanie stał się wylewny na temat "FIFY" z numerkiem "13", to już chyba mało kto interesowałby się wypuszczonym przed kilkoma dniami dodatkiem do "dwunastki"!

Chociaż zespół EA SPORTS stroni jeszcze od oficjalnych ogłoszeń na temat gry FIFA 13, David Rutter nieoczekiwanie zgodził się na wymienienie kilku najważniejszych zmian, jakie "trzynastka" wprowadzi względem swojej poprzedniczki. Zobaczcie zatem spis najistotniejszych zmian wychwyconych z jego ostatniego wywiadu:

GRA Z PIERWSZEJ PIŁKI

Zagrywki z tak zwanej "klepki" mają teraz być jeszcze bardziej realistyczne, co jednocześnie oznacza, że także trudniejsze. Powodzenie tego manewru będzie bowiem zależało od takich czynników jak siła podania, jego szybkość, a nawet wysokość piłki. Do kolekcji wymaganych warunków dochodzą jeszcze rzecz jasna umiejętności samego piłkarza.

SILNIK FIZYCZNY

Producent zamierza dołożyć wszelkich starań, by pozbyć się nierealistycznych momentami animacji poprzez usprawnienie samego silnika gry. Engine zostanie wzbogacony o wartości lepiej uwzględniające górne części ciała graczy.

DRYBLING

W FIFA 12 do dryblingu często wystarczyła zwykła zmiana kierunku. W "trzynastce" taki manewr nie będzie już wykonalny.

TAKTYCZNE RZUTY WOLNE

System uderzania rzutów wolnych przeszedł kompletną rewolucję. W całą akcję będzie teraz można zaangażować nawet trzech swoich piłkarzy, którzy skutecznie ośmieszą defensywę rywala. Możliwe stanie się zmylenie przeciwnika i skierowanie strzału w kierunku zawodnika wychodzącego z muru. Zmiany będą dotyczyły także defensywnych aspektów tych fragmentów gry. To znaczy, że sami zdecydujemy o liczbie zawodników stojących w murze, mając także możliwość wystawienia jednego piłkarza z przodu, by ten jako pierwszy spróbował zablokować piłkę.

ATAKUJĄCE AI

Zawodnicy sterowani przez komputer będą mieli teraz logiczniejsze ścieżki biegu oraz lepsze pojęcie tego, jakie podanie będzie rzeczywiście najlepszą opcją. Inteligentniejsi będą także sami napastnicy, którzy dużo skuteczniej będą trzymać na linii ofsajdowej obrońców, gdzie będą czatować na jakieś szybie podanie na dobieg.

Poza tymi nowinkami, Rutter pochwalił się pracami nad nowymi animacjami dla golkiperów, działaniami arbitrów, czy "cieszynkami", które mają oddawać "bardziej stosowną atmosferę panującą na dzisiejszych stadionach".

Jakby tego było mało, producent podzielił się też ze światem aż 6 obrazkami z gry! I trzeba przyznać, że dają nam obraz tego, że FIFA 13 znajduje się już w mocno zaawansowanym stadium! Czy to oznacza, że gra wyląduje u nas już we wrześniu? Wiele wskazuje na to, że tak!

Źródło:

Geekweek
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas