Garry's Mod + Kinect

Garrys Mod był początkowo modem opartym na silniku Source - tym, którego używa chociażby Half-Life 2 czy Team Fortress 2. Stopniowo przerodził się on w pełnoprawną grę, która pozwala nam na dowolną wręcz zabawę różnymi obiektami zachowującymi się zgodnie z regułami fizyki. Jak to wygląda w połączeniu z Kinectem?

Garrys Mod był początkowo modem opartym na silniku Source - tym, którego używa chociażby Half-Life 2 czy Team Fortress 2. Stopniowo przerodził się on w pełnoprawną grę, która pozwala nam na dowolną wręcz zabawę różnymi obiektami zachowującymi się zgodnie z regułami fizyki. Jak to wygląda w połączeniu z Kinectem?

Garry's Mod był początkowo modem opartym na silniku Source - tym, którego używa chociażby Half-Life 2 czy Team Fortress 2. Stopniowo przerodził się on w pełnoprawną grę, która pozwala nam na dowolną wręcz zabawę różnymi obiektami zachowującymi się zgodnie z regułami fizyki. Jak to wygląda w połączeniu z Kinectem?

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy