Gdzie jeszcze powstają Lanosy?

Jeszcze kilka lat temu Daewoo Lanos był jednym z najpopularniejszych samochodów w naszym kraju. Jednak koreańska konstrukcja była przestarzała już w momencie wyjechania z fabryki na Żeraniu. Sprzedaż Lanosów stopniowo malała, a zaostrzone normy ekologiczne były coraz trudniejsze do osiągnięcia. Jednak samochód ten cieszył i cieszy się dużym zainteresowaniem za naszymi wschodnimi granicami.

Jeszcze kilka lat temu Daewoo Lanos był jednym z najpopularniejszych samochodów w naszym kraju. Jednak koreańska konstrukcja była przestarzała już w momencie wyjechania z fabryki na Żeraniu. Sprzedaż Lanosów stopniowo malała, a zaostrzone normy ekologiczne były coraz trudniejsze do osiągnięcia. Jednak samochód ten cieszył i cieszy się dużym zainteresowaniem za naszymi wschodnimi granicami.

Jeszcze kilka lat temu Daewoo Lanos był jednym z najpopularniejszych samochodów w naszym kraju. Jednak koreańska konstrukcja była przestarzała już w momencie wyjechania z fabryki na Żeraniu. Sprzedaż Lanosów stopniowo malała, a zaostrzone normy ekologiczne były coraz trudniejsze do osiągnięcia. Jednak samochód ten cieszył i cieszy się dużym zainteresowaniem za naszymi wschodnimi granicami.

Licencję na produkcję Lanosów zakupiła ukraińska firma ZAZ. Co ciekawe roczna produkcja w zakładach w Zaporożcu wynosi około 300 000 egzemplarzy i stale rośnie. Głównymi rynkami zbytu dla tych samochodów są Ukraina i Rosja. Zakład produkcyjny, choć według standardów zachodnioeuropejskich jest już przestarzały to uchodzi za jedną z najnowocześniejszych fabryk na wschodzie.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy