Half Life 2 w Oculus Rift

Podczas tegorocznych targów Consumer Electronics Show zaprezentowano coś co może zrewolucjonizować sposób w jaki obsługujemy komputery, a na pewno zrewolucjonizuje gry - Oculus Rift . Teraz został on zmodyfikowany tak, że śledzi nie tylko ruchy głowy gracza lecz także jego broni, dzięki czemu można w pełni zanurzyć się w wirtualnym świecie.

Podczas tegorocznych targów Consumer Electronics Show zaprezentowano coś co może zrewolucjonizować sposób w jaki obsługujemy komputery, a na pewno zrewolucjonizuje gry - Oculus Rift . Teraz został on zmodyfikowany tak, że śledzi nie tylko ruchy głowy gracza lecz także jego broni, dzięki czemu można w pełni zanurzyć się w wirtualnym świecie.

Podczas tegorocznych targów Consumer Electronics Show zaprezentowano coś co może zrewolucjonizować sposób w jaki obsługujemy komputery, a na pewno zrewolucjonizuje gry - . Teraz został on zmodyfikowany tak, że śledzi nie tylko ruchy głowy gracza lecz także jego broni, dzięki czemu można w pełni zanurzyć się w wirtualnym świecie. Tak to wygląda w kultowym Half-Life 2.

Oculus Rift ma być bowiem montowanym na głowę hełmem wyposażonym w okulary oferujące trójwymiarowy obraz i śledzące pozycję naszej głowy. Nowatorskie ma być rozwiązanie techniczne pozwalające na uzyskanie stereoskopowego obrazu 3D, 90-stopniowego pola widzenia i rozdzielczości 1280 x 800 pikseli podzielonej między oczy (czyli po 640 x 800 na oko).  To wszystko przy minimalnym opóźnieniu i śledzeniu ruchów głowy dokładnym jak nigdy i odświeżaniu obrazu szybszym niż 250 Hz. Dzięki temu hełm ma nie męczyć oczu i dawać wrażenie realności wirtualnego świata.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy