HoloDesk - kolejne "magiczne" zastosowanie Kinecta

Microsoft Research Labs po raz kolejny zaprezentowało zastosowanie dla kontrolera Kinect, które jeszcze niedawno uznalibyśmy za technologię rodem z fantastyki naukowej. HoloDesk pozwala na pełną, dotykową interakcję z trójwymiarowymi, wirtualnymi obiektami w czasie rzeczywistym.

Microsoft Research Labs po raz kolejny zaprezentowało zastosowanie dla kontrolera Kinect, które jeszcze niedawno uznalibyśmy za technologię rodem z fantastyki naukowej. HoloDesk pozwala na pełną, dotykową interakcję z trójwymiarowymi, wirtualnymi obiektami w czasie rzeczywistym.

Microsoft Research Labs po raz kolejny zaprezentowało zastosowanie dla kontrolera Kinect, które jeszcze niedawno uznalibyśmy za technologię rodem z fantastyki naukowej. HoloDesk pozwala na pełną, dotykową interakcję z trójwymiarowymi, wirtualnymi obiektami w czasie rzeczywistym.

Wygląda to więc w ten sposób, że otrzymujemy trójwymiarowy hologram, którego możemy dotykać i który na nasz dotyk reaguje zupełnie jakby był fizycznym obiektem. Wystarczy dodać do tego systemu jakieś sprzężenie zwrotne i otrzymamy najgłębszą z możliwych interakcji z komputerem.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy