Imiona na Coca-Coli przerywają ponad 10-letni spadek sprzedaży

Wygląda na to, że koncernowi Coca-Cola udało się w dość prosty sposób odwrócić trwający ponad dekadę spadek sprzedaży, a wszystko za sprawą kampanii „podziel się radością”, polegającej na umieszczeniu na butelkach i puszkach swojego najpopularniejszego napoju gazowanego imion.

Wygląda na to, że koncernowi Coca-Cola udało się w dość prosty sposób odwrócić trwający ponad dekadę spadek sprzedaży, a wszystko za sprawą kampanii „podziel się radością”, polegającej na umieszczeniu na butelkach i puszkach swojego najpopularniejszego napoju gazowanego imion.

Już od jakiegoś czasu na Coca-Coli znaleźć możemy takie imiona i ksywki, jak Łukasz, Natalia czy Ziomal i Kumpel. Okazuje się, że cała akcja jest bardzo skuteczna i po jedenastu latach spadku sprzedaż napojów firmy wreszcie zaliczyła wzrost o 0.4%. Dane te dotyczą co prawda Stanów Zjednoczonych, ale zakładać można, że w przypadku pozostałych regionów kampania odniosła podobny skutek.

Nie da się ukryć, że puszka Coli z własnym imieniem to idealna okazja do podzielenia się zdjęciem w mediach społecznościowych, np. na Facebooku czy Instagramie i koncern idealnie skorzystał z tej okazji.

Geekweek
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas