Jak nie dać zabić się żelazku

Amerykańskie reklamy przedmiotów sprzedawanych wysyłkowo (ładnie zwane infomercials) biją od dawna wszelkie szczyty absurdu. Wszystko w domu próbuje nam zrobić krzywdę, a czynność taka jak nalewanie soku może się skończyć niechybnie śmiercią lub kalectwem (jeśli oczywiście nie kupimy reklamowanego przedmiotu). Abyście nie musieli oglądać tych wszystkich reklam mamy dla Was zbiór GIFów - czego się wystrzegać, aby ujść z życiem w bitwie z gospodarstwem domowym.

Amerykańskie reklamy przedmiotów sprzedawanych wysyłkowo (ładnie zwane infomercials) biją od dawna wszelkie szczyty absurdu. Wszystko w domu próbuje nam zrobić krzywdę, a czynność taka jak nalewanie soku może się skończyć niechybnie śmiercią lub kalectwem (jeśli oczywiście nie kupimy reklamowanego przedmiotu). Abyście nie musieli oglądać tych wszystkich reklam mamy dla Was zbiór GIFów - czego się wystrzegać, aby ujść z życiem w bitwie z gospodarstwem domowym.

Amerykańskie reklamy przedmiotów sprzedawanych wysyłkowo (ładnie zwane infomercials) biją od dawna wszelkie szczyty absurdu. Wszystko w domu próbuje nam zrobić krzywdę, a czynność taka jak nalewanie soku może się skończyć niechybnie śmiercią lub kalectwem (jeśli oczywiście nie kupimy reklamowanego przedmiotu). Abyście nie musieli oglądać tych wszystkich reklam mamy dla Was zbiór GIFów - czego się wystrzegać, aby ujść z życiem w bitwie z gospodarstwem domowym.

No i oczywiście nie może zabraknąć teledysku w hołdzie ofiarom tych reklam:

Reklama

Ciekawi jesteśmy czy twórcy tych reklam zdają sobie sprawę z ich śmieszności i celowo trzymają się konwencji? ;)

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy