Kia Rio hothatch

Nic tak nie buduje wizerunku firmy motoryzacyjnej jak osiągnięcia sportowe, albo posiadanie w swojej ofercie ostrych samochodów. Właśnie dlatego Kia zamierza zmienić sposób postrzegania jej samochodów poprzez wprowadzenie do produkcji hothatcha.

Nic tak nie buduje wizerunku firmy motoryzacyjnej jak osiągnięcia sportowe, albo posiadanie w swojej ofercie ostrych samochodów. Właśnie dlatego Kia zamierza zmienić sposób postrzegania jej samochodów poprzez wprowadzenie do produkcji hothatcha.

Nic tak nie buduje wizerunku firmy motoryzacyjnej jak osiągnięcia sportowe, albo posiadanie w swojej ofercie ostrych samochodów. Właśnie dlatego Kia zamierza zmienić sposób postrzegania jej samochodów poprzez wprowadzenie do produkcji hothatcha.

W Europie od kilku lat powoli, zmienia się opinia o samochodach koreańskiego producenta. Do niedawna uważane za jedne z najbardziej awaryjnych, dziś zyskują renomę samochodów niezawodnych, z doskonałym stosunkiem ceny do jakości.

Jednak Kia chce więcej. Dlatego koncern zamierza stworzyć coś co pokaże, że azjatyckie auta obok niezawodności mają charakter. Dlatego rozważana jest produkcja zadziornego hothatcha lub samochodu z nadwoziem cabrio-coupe. Bardziej realna wydaje się być pierwsza opcja, ze względu na spore zainteresowanie nimi młodych klientów europejskich.

Reklama

Samochodem tym mogłaby być pokazana w Genewie, kompaktowa Kia Rio, która z pewnością doczekałaby się mocniejszego silnika, atrakcyjnego pakietu stylizacyjnego i pewnie kilku innych dodatków. Jeśli Kia stworzy ciekawą i atrakcyjnie wyglądającą konstrukcję, która będzie tańsza niż konkurencja, wtedy istnieje spora szansa na podbicie serc młodych ciałem jak i duchem klientów z Europy.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama