Koniec świata w wydaniu LG

Hiszpański oddział LG w ramach promocji nowych 84-calowych telewizorów Ultra HD (o rozdzielczości 4K) stworzył reklamówkę, w ramach której parę osób zaproszono na ustawioną rozmowę kwalifikacyjną, podczas której nieoczekiwanie nastąpił koniec świata. Nic więcej nie powiemy - musicie zobaczyć to sami.

Hiszpański oddział LG w ramach promocji nowych 84-calowych telewizorów Ultra HD (o rozdzielczości 4K) stworzył reklamówkę, w ramach której parę osób zaproszono na ustawioną rozmowę kwalifikacyjną, podczas której nieoczekiwanie nastąpił koniec świata. Nic więcej nie powiemy - musicie zobaczyć to sami.

Hiszpański oddział LG w ramach promocji nowych 84-calowych telewizorów Ultra HD (o rozdzielczości 4K) stworzył reklamówkę, w ramach której parę osób zaproszono na ustawioną rozmowę kwalifikacyjną, podczas której nieoczekiwanie nastąpił koniec świata. Nic więcej nie powiemy - musicie zobaczyć to sami.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy