LEGO kontra złe treści w TV

Popularna na całym świecie firma LEGO, rozpoczęła kampanię mającą na celu uświadomienie rodzicom, aby ograniczyli czas spędzany przez ich pociechy przed telewizorami. Nie od dziś wiadomo, że telewizja ogłupia i coraz częściej reklamy prezentowane w TV mają szkodliwy wpływ na rozwój dzieciaków.

Popularna na całym świecie firma LEGO, rozpoczęła kampanię mającą na celu uświadomienie rodzicom, aby ograniczyli czas spędzany przez ich pociechy przed telewizorami. Nie od dziś wiadomo, że telewizja ogłupia i coraz częściej reklamy prezentowane w TV mają szkodliwy wpływ na rozwój dzieciaków.

Popularna na całym świecie firma LEGO, rozpoczęła kampanię mającą na celu uświadomienie rodzicom, aby ograniczyli czas spędzany przez ich pociechy przed telewizorami. Nie od dziś wiadomo, że telewizja ogłupia i coraz częściej reklamy prezentowane w TV mają szkodliwy wpływ na rozwój dzieciaków.

LEGO zdaje sobie sprawę, że nie będzie łatwo odciągnąć maluchów od odbiorników, ale za to można zaoferować im alternatywne formy rozrywki, które będą rozwijać ich umysły i wyobraźnię, a nie zatruwać. Zobaczcie jakimi billboardami propaguje swoją akcję.

Reklama

Czy tylko ja odniosłem wrażenie, że LEGO chce tym sposobem polepszyć sprzedaż swoich zabawek? Tak czy inaczej akcja godna podziwu.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama