Mercedes M-Klasa na oficjalnych zdjęciach

Frankfurt we wrześniu tego roku będzie miejscem wielu ciekawych premier europejskich. W gronie producentów, którzy chcą pochwalić się swoimi nowościami nie zabraknie Mercedesa, który zaprezentuje w Niemczech nową generację M-Klasy.

Frankfurt we wrześniu tego roku będzie miejscem wielu ciekawych premier europejskich. W gronie producentów, którzy chcą pochwalić się swoimi nowościami nie zabraknie Mercedesa, który zaprezentuje w Niemczech nową generację M-Klasy.

Patrząc na świeżo opublikowane zdjęcia nie możemy oprzeć się wrażeniu, że ktoś robi nas w konia. ML, który będzie miał premierę w tym roku powinien raczej być nazywany face liftingiem niż zupełnie nową generacja. Zmiany w porównaniu do aktualnego modelu są, ale raczej kosmetyczne. Możemy dostrzec je w nowym grillu, tylnych światłach zachodzących na boki i przetłoczeniach na karoserii. Poza tym auto może zostać wyposażone w kilka wzorów felg dostępnych w rozmiarach od 17 do 21 cali.

Więcej zmian znajdziemy w środku, gdzie znacznie poprawiła się jakość materiałów, a kształt i rozmieszczenie przycisków na desce jest bardzo zbliżony do układu znanego z nowej S-Klasy. SUV Mercedesa będzie teraz oferował znacznie więcej komfortu i pozytywnych odczuć estetycznych dzięki porządnym skórom i sporej ilości drewna wykorzystanej do wykończenia kabiny.

Na początek M-Klasa dostępna będzie z trzema silnikami. Tylko jeden z nich to jednostka benzynowa- 3,5l, V6 o mocy 306 KM, który będzie przyspieszał do 100 km/h w ok. 7,5 s. Wersja z takim sercem będzie nosiła oznaczenie ML 350 BlueEfficiency. Pozostałe silniki będą zasilane olejem napędowym. Najmniejszy z nich, użyty w ML 250 Bluetec, będzie mógł pochwalić się pojemnością 2,1 l i mocą 204 KM. Mocniejszy diesel dla wersji ML 350 Bluetec, to jednostka 3.0 V6 rozwijająca 258 KM. Niezależnie od silnika, wszystkie egzemplarze wyposażone zostaną w 7 biegową przekładnie automatyczną 7G-Tronic Plus, która, a także napęd na wszystkie koła. Ponadto auta te będą wyposażone w zawieszenie selektywne, które pozwoli dostosować jego twardość i wysokość do aktualnych warunków terenowych.

Geekweek
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas