Moc grafiki generowanej komputerowo

Nie, to nie jest prawdziwy człowiek, to Ed, czyli animacja człowieka generowana komputerowo, która została przygotowana przy pomocy programu Lightwave przez Chrisa Jonesa. Przyznacie, że Ed wygląda niesamowicie realistycznie?

Nie, to nie jest prawdziwy człowiek, to Ed, czyli animacja człowieka generowana komputerowo, która została przygotowana przy pomocy programu Lightwave przez Chrisa Jonesa. Przyznacie, że Ed wygląda niesamowicie realistycznie?

Nie, to nie jest prawdziwy człowiek, to Ed, czyli animacja człowieka generowana komputerowo, która została przygotowana przy pomocy programu Lightwave przez Chrisa Jonesa. Przyznacie, że Ed wygląda niesamowicie realistycznie?

Pomimo faktu, że nie posiada ciała, sama głowa, a na niej oczy, uszy i zmarszczki, są po prostu idealne. Jeśli tak mają wyglądać postacie w grach i filmach, to możemy być pewni, że szykuje się nam prawdziwa rewolucja w świecie cyfrowej rozrywki.

Jeśli pójdziemy dalej i wyobrazimy sobie, że za 6 lat każdy z nas będzie miał swojego cyfrowego bliźniaka (), który będzie nas reprezentował w świecie globalnej sieci, to przyszłość rysuje się w różowych barwach.

Reklama

Chcielibyście zobaczyć swoją twarz wygenerowaną komputerowo w tak pięknych detalach?

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy