Najniebezpieczniejsze billboardy w historii

Ankieta przeprowadzona przez firmę Outdoor Media Centre, w której udział wzięło 10 tysięcy osób wyłoniła najniebezpieczniejsze billboardy w historii. Zwycięzcą została reklama stanika Wonderbra z 1994 z Evą Herzigovą, przez którą zahipnotyzowani wręcz kierowcy zjeżdżali z drogi.

Ankieta przeprowadzona przez firmę Outdoor Media Centre, w której udział wzięło 10 tysięcy osób wyłoniła najniebezpieczniejsze billboardy w historii. Zwycięzcą została reklama stanika Wonderbra z 1994 z Evą Herzigovą, przez którą zahipnotyzowani wręcz kierowcy zjeżdżali z drogi.

Ankieta przeprowadzona przez firmę Outdoor Media Centre, w której udział wzięło 10 tysięcy osób wyłoniła "najniebezpieczniejsze" billboardy w historii. Zwycięzcą została reklama stanika Wonderbra z 1994 z Evą Herzigovą, przez którą zahipnotyzowani wręcz kierowcy zjeżdżali z drogi.

Reklama "Hello Boys" pojawiła się w 1994 roku i odniosła ogromny sukces na całym świecie i otworzyła tym samym drogę do kariery dla modelki Evy Herzigovej. Plakat wiązany był ze zwiększoną ilością wypadków drogowych w miejscach gdzie wisiał - ze względu na swą hipnotyzującą moc.

Reklama

Kolejne miejsca na podium zajęły odpowiednio - plakat przygotowany przez agencję Saatchi and Saatchi, dzięki któremu w dużej mierze udało się Partii Konserwatywnej wygrać wybory w Wielkiej Brytanii w 1979 roku i Margaret Thatcher została premierem oraz plakat rekrutacyjny z czasów I Wojny Światowej przedstawiający Lorda Horation Kitchenera.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy